Tai tik paskatino kalbas, kad komanda ateityje gali pati pradėti kurti savo F-1 variklius ir galbūt juos pavadinti rėmėjos „Infiniti“ vardu.
„Mes neturime jokio noro tapti variklių gamintoju. Tačiau norėtume dirbti su stipresniu partneriu“, – sakė „Red Bull“ vadovas Ch. Horneris. - Norime būti konkurencingi ir kovoti rikiuotės priekyje. „Renault“ turi imtis veiksmų ir sumažinti atsilikimą nuo „Mercedes“. Visų pirma norime sužinoti kokie yra jų planai. „Red Bull“ turi iš ko rinktis. Mes norime pasirūpinti, kad būtume konkurencingi ilgą laiką. Idėja patiems kurti savo variklį kol kas neegzistuoja mūsų planuose“.
Pasklidusias kalbas paneigė ir „Red Bull“ savininkas Dietrichas Mateschitzas.
„Šios istorijos net neverta neigti“, – kalbėjo austras. - Už dabartines problemas esame atsakingi ne mes. Per praėjusius keturis sezonus kartu su „Renault“ tapome čempionais. Norime ir toliau likti lojalūs. Tačiau dabartinė situacija yra rimta. „Renault“ privalo suteikti savo jėgainės tobulinimui prioritetą“.
Ch. Horneris norėtų, kad „Renault“ kuo skubiau išspręstu patikimumo problemas.
„Jie turi bėdų ne tik su variklio pajėgumu, bet ir jo patikimumu. Yra dalykų, kuriuos dar šiemet galima išspręsti“.