„Red Bull“ šiemet „aerodinaminį skydą“ pristatė, kaip alternatyvą „Ferrari“ ekipos išbandytai „Halo“ saugumo sistemai. Po viešos demonstracijos Rusijos GP metu, „Red Bull“ koncepciją F-1 aistruoliai ir kai kurie F-1 pasaulio atstovai įvertino geriau nei minėtą „Halo“. Tačiau Monake komandos nusprendė, kad kitais metais bus naudojama būtent „Halo“ sistema.
Tam, kad „aerodinaminį skydą“ būtų galima naudoti nuo 2018 metų, „Red Bull“ komanda privalėjo daugiau investuoti į savo sukurtos koncepcijos tobulinimą. Tačiau ekipa, kuri projekto vystymui jau spėjo išleisti 250 tūkst. eurų, nusprendė sustabdyti tolesnį „aerodinaminio skydo“ tobulinimo procesą.
„Esame sustabdę visus darbus susijusius su „aerodinaminio skydo“ projektu. Laukiame informacijos iš FIA apie tai, kokia kryptimi bus judama toliau“, – sakė „Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris. - Šiuo metu neturime papildomų resursų tolesniam šio projekto plėtojimui. Galų gale kažkas juk turi už tai sumokėti.“
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.