„Faktas tas, kad FIA kuro jutikliai nuo pat žiemos bandymų teikė netikslius parodymus“, – kalbėjo D. Mateschitzas. - Galime įrodyti, kad laikėmės nustatytų ribų.
Tai klausimas ne apie ekonominę prasmę, bet apie veikimą pagal sportinį principą, politinę įtaką ir panašiai. Iki šiol buvo viskas gerai, bet dėl šių dalykų, kurie vyksta pastaruoju metu, mes turime aiškias ribas“.
69-erių metų milijardierius pripažino, jog nėra patenkintas FIA sprendimu F-1 paversti ekologiškesne ir tylesne bei koncentruotis į V6 variklius.
„Formulė-1“ turi būti kaip buvo iki šiol – maksimaliai disciplinuota. Ji yra ne tam, kad muštų kuro taupymo rekordus. Manau, kad yra absurdas sulėtėti sekunde lyginant su praėjusiais metais ir būti beveik tiek pat greitiems kaip GP2“.
Visgi D. Mateschitzas teigė, kad „Red Bull“ nenuleis rankų ir toliau tobulins savo automobilį.
„Dirbame kartu su „Renault“ ir per dvi-tris savaites žengsime didelį žingsnį į priekį. Dar liko 18 lenktynių, todėl mes tikrai sugrįšime“.
Gali sulaukti diskvalifikacijos kitose dvejose lenktynėse
„Red Bull“ ekipos pilotai gali būti diskvalifikuoti kitose dvejose lenktynėse jei komanda ir toliau laikysis savo tiesos bei varžybų metu viršys leistiną degalų srauto normą.
Dauguma tikėjosi, kad apeliacija, kurią pateikė minėtoji „Red Bull“ dėl Danielio Ricciardo diskvalifikacijos, bus apsvarstyta dar iki antrų F-1 sezono lenktynių Malaizijoje. Tačiau kaip jau buvo paskelbta anksčiau, britų komandos apeliacija bus svarstoma tik balandžio 14 d. Taigi iki svarstymo F-1 ekipos spės sudalyvauti dar dvejose lenktynėse.
Dabar „Red Bull“ turi nuspręsti, kuriuo keliu judėti toliau. Ar komanda toliau laikysis savo tiesos ir toliau pažeidinės taisykles bei bus diskvalifikuojama? Ar vis dėlto ekipa elgsis atsargiai, neviršys nustatytos degalų srauto normos ir taip greičiausiai paaukos greitį kvalifikacijos ir lenktynių metu?
D. Ricciardo buvo diskvalifikuotas iš Australijos GP varžybų nustačius, jog buvo viršyta degalų srauto norma. Apeliaciją pateikusi „Red Bull“ iki šiol mano esanti nekalta ir pirštais bado į, anot komandos, klaidingą infomaciją teikiančius FIA degalų srauto jutiklius.
„Red Bull“ ir federacijos atstovai ketina aptarti šį klausimą prieš artėjančias F-1 lenktynes Malaizijoje.
Praėjusiais metais F-1 pasaulio įvaizdis kentėjo nuo kritikos, kuri buvo žeriama padangų gamintojos ir tiekėjos „Pirelli“ adresu. Panašu, kad šiemet skandalo estafetę perims „Red Bull“. Situacija gali tapti dar prastesnė jei komanda toliau laikysis savo tiesos ir paskaičiavimų. Tai reikštų, kad ekipos pilotai greičiausiai bus diskvalifikuoti ir kitose dvejose lenktynėse.
Kiek anksčiau Didžiosios Britanijos žiniasklaidoje buvo pasirodę pranešimų, kad Australijos GP metu FIA taip pat kreipėsi į „Mercedes“, kad būtų sumažintas degalų srautas. Pastaroji ėmėsi veiksmų nedelsiant. Būtent sidabrinių strėlių atstovas Nico Rosbergas triumfavo pirmose sezono lenktynėse. Tuo tarpu antras finišavęs D. Ricciardo, kurio atstovaujama „Red Bull“ ekipa nepaisė FIA nurodymų, buvo diskvalifikuotas ir neteko iškovotos antros vietos bei kartu pelnytų taškų.