Kalbėdamas apie prancūzų jėgaines, austras jas pavadino „beviltiškomis“, o jų patikimumą – „graudžiu“. Anot D. Mateschitzo, „Renault“ varikliai yra 80 AG silpnesni nei „Mercedes“ motorai.
„Nusivylimas prancūzų jėgainėmis yra didžiulis. Vietoje pažangos, kurios tikėjomės pasibaigus 2014 metų sezonui, „Renault“ dar labiau atsiliko nuo „Mercedes“, – sakė D. Mateschitzas.
„Red Bull“ atstovai bandė derėtis su „Mercedes“ ir „Ferrari“ atstovais, tačiau norimų rezultatų nepasiekė. Nepanašu, kad pavyks susitarti ir su „Honda“. D. Mateschitzo teigimu, susitarti su japonais trukdo „McLaren“ grupės vadovas Ronas Dennisas.
„Situacija yra gana aiški. Mes negausime naujausios specifikacijos variklių. Gamintojai bijo ir žino, kad mūsų ekipa gali būti greitesnė nei jų komandos. Kaip žinote, čia drąsos ir sportinės dvasios nenusipirksi.“