Pasak „Autosport“ šaltinių, kitos komandos taip pat pastebėjo nedidelių neatitikimų tarp FIA daviklių ir jų pačių kuro srauto paskaičiavimų. Tuo metu „Red Bull“ ekipa nepaisant įspėjimo laikėsi savo tiesos bei nesiėmė veiksmų, kad patenkintų FIA prašymą.
Po varžybų lenktynių teisėjai nusprendė diskvalifikuoti antroje vietoje finišavusį Danielį Ricciardo už 100 kg/h kuro srauto taisyklės pažeidimą. Dabar „Red Bull“ ruošiasi teikti apeliaciją.
Kuro srauto daviklių technologija yra nauja, todėl nuo pat pirmųjų jos bandymų iškildavo nesuderinamumo nesklandumų. Visgi kitų komandų vadovai teigia, jog ekipos turi tikėti FIA ir jos sprendimais.
„Turime suprasti, kad ši situacija yra gerai valdoma FIA. Turime FIA, kuri padarys savo darbą ir dėl to nebus jokių problemų“, – tvirtino „Ferrari“ ekipos vadovas Stefano Domenicali.
Panašios nuomonės laikėsi ir „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas. „Manau, kad visos sistemos turi dirbti kartu. FIA akivaizdžiai kontroliuoja visų komandų bolidų kuro srautą. Kuro srauto sistema yra FIA ir ji turi būti integruota į automobilius“.
„Tai yra mokymosi procesas, kuriame komandos remia FIA ir atvirkščiai“, – teigė T. Wolffas.