„Sezono pradžioje sakėme, kad visą variklio pajėgumą galėsime išvysti Kanados GP etape. Keliose paskutinėse lenktynėse atlikome keletą atnaujinimų ir baigsime šį procesą Monrealyje. O tai mums leis pirmą kartą pasilyginti su konkurentais“, - kalbėjo „Renault“ operacijų trasoje vadovas Remi Taffinas.

„Paruošėme kelias detales, kurios turėtų pagerinti patikimumą. Tuo tarpu anksčiau atnaujinimai buvo labiau susiję su programine įranga bei energijos valdymu“, - sakė prancūzas.

„Be to, ištyrėme Monake įvykusius gedimus ir ėmėmės visų priemonių, kad tai nepasikartotų. Visų pirma, peržiūrėjome su kokiu gedimu susidūrė Sebastianas Vettelis bei nustatėme, kad tai buvo mechaninės jėgainės problemos. Ši dalis yra atnaujinta bei patikrinta ir dabar ji turėtų būti patvari. Išmetimo problemos, kurias patyrė „Toro Rosso“, taip pat buvo ištirtos kartu su komanda. Dėl atliktų diagnostikos patobulinimų bei gilesnių žinių, kaip veikia išmetimo sistema, žinosime kaip tokių bėdų išvengti ateityje“, - teigė R. Taffinas.

Vis dėlto ilgos Kanados trasos tiesiosios bus palankesnės galingesniam „Mercedes“ varikliui ir „Renault“ žino koks iššūkis jų laukia.

Monrealis bus sunkiausias išbandymas varikliams. Ilgos tiesiosios reikalauja maksimalios galios didžiąją dalį rato, todėl bus smarkiai apkraunamas vidaus degimo variklis. Tikimės, kad greitis viršys 330 km/val., todėl turėsime pasikliauti elektros jėgainėmis, kurios turėtų padėti tiek įsibėgėjant, tiek siekiant didesnio maksimalaus greičio“, - sakė „Renault“ darbuotojas.

„Kadangi trasoje yra tik keletas posūkių, kuriuose galima kaupti kinetinę energiją, bus labiau akcentuojama energijos regeneravimas iš išmetamųjų dujų. Čia reiks naudoti kuo daugiau elektros jėgainę, nes gali kilti problemų dėl kuro sunaudojimo. Bandysime parinkti tinkamą balansą tarp tradicinės ir elektros galių, kuris leistų naudoti kurą efektyviausiu būdų“, - teigė R. Taffinas.

„Nepaisant to, kad konkurencija yra labai didelė, vykstame į Monrealį teigiamai nusiteikę. Turime būti paprasti. Tai bus geras išbandymas, kuris parodys kiek toli nužengėme po sunkių žiemos bandymų ir kiek darbo dar turime atlikti“.