Tiesa, australas nuo nugalėtojo Nico Rosbergo, kuris pilotavo automobilį su „Mercedes“ varikliu, atsiliko daugiau nei 20 sekundžių. Kitas sportininkas, naudojęs „Renault“ variklį, nuo vokiečio atsiliko daugiau nei minute.
„Renault“ operacijų trasoje vadovo Remi Taffino teigimu, gamintojas žino kokiose srityse turi patobulėti, kad pasivytų kol kas čempionate pirmaujantį motorų gamintoją „Mercedes“.
„Akivaizdu, kad tiesiose atsiliekame nuo „Mercedes“, – sakė „Renault“ specialistas R. Taffinas.
„Nemanau, kad skirtumas siekia sekundę. Tačiau atsilikimas tikrai yra didesnis nei viena dešimtoji. Žinome, kad atsiliekame nuo „Mercedes“. Tai pat žinome, ką turime padaryti, jog iki lenktynių Malaizijoje sumažintumėme atsilikimą. Turime išspręsti patikimumo problemas bei priversti viską gerai dirbti kartu.“
R. Taffinas liko patenkintas gamintojo bei „Renault“ jėgaines naudojančių komandų Australijoje padaryta pažanga.
„Galime sakyti, jog keturių dienų bandymų programą įvykdėme per vieną popietę. Į Malaiziją turėtume atvykti geriau pasiruošę. Pirmose lenktynėse 50 proc. mūsų automobilių pasirodė gana gerai, tačiau tai nebuvo tas lygis, kokio mes tikėjomės.“
„Mes vis dar turime nemažai darbo. Yra sunku įvykdyti tam tikrus dalykus, kai ne visi pasiekia finišą. Tačiau tai nėra ta problema, kurios mes negalime pašalinti.“