Šiemet „Pirelli“ nusprendė ekipoms tiekti minkštesnes padangas, kurios nepasižymi ilgaamžiškumu. Daugelio komandų vadovai pripažįsta, jog tinkamas padangų panaudojimas tapo svarbiu faktoriumi siekiant gerų rezultatų lenktynėse.

S. Michaelas mano, jog dabar tas laikotarpis, kuomet varžybų rezultatuose atsispindi ir pilotų patirtis.

„Jei pažvelgtumėte į Kinijoje vykusių lenktynių rezultatus, pastebėsite, jog pirmas penkias vietas užėmė F-1 čempionai ir tai nėra atsitiktinumas“, – kalbėjo „McLaren“ specialistas.

„Tai reiškia, jog dabar vyksta protų kova. Pirmi dešimt vyrukų yra tikrai talentingi. Juos skiria tik patirtis ir sugebėjimas susitvarkyti įvairiose situacijose“.

„Lenktynės, kurias matėme pastaruosius 20 metų priminė sprinto varžybas. Su tuometinėmis padangomis buvo spaudžiama iki dugno. Dar prieš kuro papildymą, prieš man ateinant į F-1, viskas buvo panašiai į tai, ką matome dabar – buvo bandoma taupyti padangas ir įveikti lenktynių distanciją su vienu sustojimu arba iš vis nestojant“.

S. Michaelas mano, jog patyrę pilotai prieš kitus dabar turi pranašumą, kadangi jie gali prisiminti praeityje padarytas klaidas ir jų nebekartoti.
„Panaudodami savo patirtį, pilotuodami bolidą jie elgiasi visai kitaip. Jie prisimena tai, kas nutiko per 10-15 metų, kas buvo padaryta blogai. Dabar jie žaidžia skaičių žaidimą“.

S. Michaelas mano, jog patyrę pilotai dalinai padeda ir jauniesiems lenktynininkams, kuriems sunku apsiprasti dabartinėje F-1 aplinkoje.
„Dabar, kai padangos nusidėvi taip greitai, jauniems vyrukams apsiprasti pasidarė itin sunku. Perezui pasisekė, nes jo komandos draugas yra patyręs čempionas, tad jis gali iš jo pasimokyti“.

„Tačiau rikiuotėje turime yra tokių komandų, kurioms atstovauja du jauni arba nedaug patirties turintys pilotai. Dabar jiems tikrai nėra lengva“.