Nors ekipa visą laiką buvo siejama su anksčiau ją valdžiusia „Renault“, apie sutartį su prancūzų kompanija dėl apie 35 mln. eurų per metus kainuojančių šios paruoštų galios grandinių iki šiol nėra pranešta, nors kitos partnerės – „Caterham“, „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ – apie tai paskelbė dar sezono metu.

Neatmetama galimybė, kad „Lotus“ ir „Renault“ bendradarbiavimas gali nutrūkti dėl neapmokėtų sąskaitų. Dėl tos pačios priežasties, suomių „Ilta Sanomat“ teigimu, komandą būriais palieka ir darbuotojai – ne vadovaujantis personalas, bet eiliniai inžinieriai, užtikrinantys kasdienę ekipos veiklą.

Neoficialių šaltinių teigimu, „Lotus“ netgi negalėjo priimti itin patrauklaus buvusio savo lenktynininko Kimi Raikkoneno, kitąmet lenktyniausiančio „Ferrari“, stovyklos pasiūlymo – suomis buvo pasiruošęs atsisakyti pretenzijų komandai, jei ši jam būtų sumokėjusi bent ketvirtadalį sutarto atlyginimo.

Ekipa vis dar nesugebėjo užbaigti sandėrio su mįslingąja „Quantum Motorsports“ investuotųjų grupe, kuri turėjo įsigyti 35 proc. organizacijos akcijų mainais už finansinę injekciją. Jos gali neišgelbėti ir į komandą iš „Williams“ pervilioto lenktynininko Pastoro Maldonado rėmėjų lėšos.

Nederėtų pamiršti ir gandų, kad „Lotus“ tarpsezoniu siekia susijungti su kuria nors kita „Formulės-1“ rikiuotės atstove. Realiausia pretendente laikoma „Caterham“, turinti variklių sutartį su „Renault“ ir vis dar nepatvirtinusi nei vieno savo lenktynininkų.

Kaip rašo suomių „Ilta Sanomat“, kuo toliau, tuo labiau tikėtina, kad ketvirtąją vietą 2013 m. F-1 čempionate užėmusios „Lotus“ komandos kitų metų sezone apskritai neišvysime.