Tuomet N. Rosbergas liko nusivylęs komandos draugo veiksmais, kurie atėmė šansą rimčiau pasipriešinti ir galbūt iškovoti pergalę. Vis dėlto už savo veiksmus L. Hamiltonas po varžybų vokiečio atsiprašė.
Kiek kitokia kryptimi situacija pasisuko Monako trasoje, kur kvalifikacijoje pirmavęs N. Rosbergas padarė klaidą ir pasuko atsarginiu keliu. Dėl šio įvykio viename iš trasos sektorių buvo mojuojamos geltonos vėliavos. Tai reiškė, kad nei vienas sportininkas, tarp jų – ir L. Hamiltonas, nebegalėjo pagerinti rezultato ir išsiveržti į priekį.
„Viskas buvo kiek kitaip Barselonoje“, – pasakojo vienas iš „Mercedes“ ekipos vadovų Toto Wolffas.
„Nico įsižeidė dėl to, kas nutiko, ir, mano manymu, tai yra normalu. Kiekvienas vadovaujasi sava realybe, tikėjimu. Tai lyg ginčytis su kažkuo. Tu manai, kad esi teisus, tuo pačiu kitas asmuo mano, kad jis yra teisus. Nebūna visada vien tik juoda ir balta. Kartais būna ir pilkos spalvos.“
Po lenktynių Monake L. Hamiltonas prasitarė, kad N. Rosbergas Bahreine vykusiose lenktynėse taip pat nesilaikė protokolo ir pakeitė variklio nustatymus tam, kad iš jo atimtų pirmąją vietą.
T. Wolffo teigimu, tokie pilotų veiksmai privertė komandą įsikišti. Anot austro, dabar nei vienas sportininkas varžybų metu negali keisti variklio nustatymų.
„Tai daugiau nepasikartos. Manau jie bandė išsiaiškinti, kiek toli jie gali peržengti nubrėžtą liniją ir kokios bus pasekmės. Bet ar tai nėra normalu? Mes susitvarkysime su esama situacija kaip tai padarėme anksčiau. Kai matysime, jog viskas krypsta „Mercedes“ dvasiai nepalankia linkme, mes imsimės veiksmų.“
C. Horneris nededa vilčių į „Mercedes“ pilotų nesantaiką
Christianas Horneris teigia, kad „Red Bull“ komanda nededa daug vilčių į „Mercedes“ pilotų nesutarimus bei nesitiki dėl to iškovoti daugiau taškų.
Nors „Red Bull“ ekipa Monake šiek tiek priartėjo prie „Mercedes“ – Danielis Ricciardo net bandė paspausti Lewisą Hamiltoną lenktynių pabaigoje, tačiau, pasak brito, niekas negalvojo, jog pavyks pasipelnyti iš varžovų tarpusavio kovos.
„Nemanau. Tai dalis sporto. Jaučiau palengvėjimą, kad nesame jų vietoje ,“ - sakė C. Horneris, paklaustas, ar tikėjosi gauti naudos iš L. Hamiltono ir N. Rosbergo kovos.
Komandos vadovas teigė, jog sekmadienio lenktynių pabaigoje demonstruotas D. Ricciardo tempas buvo susijęs su tuo, kad nereikėjo spausti po to, kai išvažiavus saugos automobiliui Kimi Raikkonenas susidūrė su problemomis.
„Užsibrėžėme nuvažiuoti geriausias savo lenktynes, o kai Kimi pradūrė padangą, Danielis galėjo važiuoti savo tempu. Užuot lėkus kaip akis išdegus, ką atrodė daro „Mercedes“ vaikinai, kai smarkiai spaudė vienas kitą, pasirinkome įveikti savo greičiausias lenktynes,“ – kalbėjo C. Horneris.
„Vis greitėjome ir greitėjome. Kai liko 20 ratų, pradėjome spausti. Tuo metu Danielis važiavo labai greitai ir sugebėjo pasivyti Lewisą, tačiau aplenkti Monake yra labai sunku. Tai yra įmanoma, tik tada, jei lenktynininkas važiuojantis prieš tave padaro klaidą,“ – sakė „Red Bull“ vadovas, patenkintas australo pasirodymu.