Komandinės taktikos Malaizijoje teko griebtis ir „Mercedes“ ekipai, kuri uždraudė Nico Rosbergui lenkti priekyje jo lėčiau važiavusį Lewisą Hamiltoną. Priešingai nei S. Vetelis, vokietis pakluso komandos nurodymams ir finišo liniją kirto ketvirtas.
Prieš keletą metų tarptautinė automobilių federacija (FIA) paskelbė, jog naudoti komandinę taktiką F-1 lenktynių metu nėra draudžiama. F. Tosto teigimu, drausti ją naudoti būtų tiesiog beprasmiška.
„Tiesą pasakius, nesu komandinės taktikos gerbėjas, kadangi visi norime trasoje matyti kovą ir lenkimus“, – kalbėjo „Toro Rosso“ ekipos vadovas. - Disciplina yra itin svarbi siekiant pergalės. Komandinė taktika, vienokia ar kitokia forma, visada egzistavo „Formulėje-1“. Taigi, būtų beprasmiška ją uždrausti“.
S. Vettelio veiksmus Malaizijoje daugelis komentavo įvairiai. Vieni vokiečio lenkimą vertino teigiamai, kiti – neigiamai.
Štai „Caterham“ ekipos pilotas Giedo van der Garde laikraščiui „De Telegraaf“ pareiškė, jog Malaizijoje pamatėme „tipinį Vettelį“. Tiesa, olandas pridūrė, jog būtent dėl to koks yra vokietis, pastarasis turi iškovojęs daugiau pergalių ir čempiono titulų nei jo komandos draugas M. Webberis.
Tuo tarpu F-1 čempiono Jaqueso Villeneuve‘o teigimu, savo veiksmais S. Vettelis Malaizijoje pademonstravo visišką nepagarbą ne tik komandos draugui, bet ir pačiai ekipai.
„Tai didžiulė nepagarba“, – sakė kanadietis. - Kai variklių galia sumažinta, tai jau nebe lenktynės. Taip, „Formulėje-1“ turi siekti pergalės bet kokia kaina, tačiau tuo pačiu turi gerbti tam tikrus dalykus. Vettelis yra labai greitas, tačiau jis – žmogus be pagarbos. Taigi, man jis nėra didis čempionas ar puikus žmogus“.