Katalonijos klubas pirmą kartą istorijoje parduoti teises į didžiausio Europoje stadiono pavadinimą nusprendė dėl koronaviruso pandemijos.
Skelbiama, kad visi gauti pinigai bus skirti kovai su COVID-19.
Teisė perkrikštyti 99 tūkst. vietų turinčią areną komerciniu vardu bus parduodama tik metams. Tačiau skeptikai įtaria, jog klubo vadovybė ir ateityje neatsisakys šio pajamų šaltinio.
Panašiu keliu anksčiau ant „Barcelona“ aprangos atsirado rėmėjų logotipai. 2006 metais klubas ėmė neatlygintinai reklamuoti pasaulinę vaikų paramos organizaciją UNICEF, o po kelerių metų jau sudarė daugiamilijonines sutartis su komerciniais partneriais.
„Barcelona“ jau anksčiau planavo parduoti „Camp Nou“ pavadinimą 2023-2024 metų sezone. Tikėtasi už 25-erių metų trukmės sutartį susižerti maždaug 300 mln. eurų, kurie būtų panaudoti stadiono rekonstrukcijai.