Anot „Mediaite.com“ svetainės, ši statistika yra įrodymas apie Jungtinėse Valstijose populiarėjantį futbolą.
Remiantis ESPN, Euro 2020 finalą JAV žiūrėjo 6,488 mln. žiūrovų, tai beveik 2 milijonais daugiau nei ankstesnis labiausiai žiūrėtas Europos futbolo čempionato finalas, vykęs 2012 metais tarp Italijos ir Ispanijos.
Dar 2,9 mln. žiūrovų finalą žiūrėjo per „Univision“ platformą, tad iš viso Jungtinėse Valstijose finalas pasiekė 9,4 mln. žiūrovų auditoriją.
Palyginimui, trejas NBA finalo rungtynes, kurios transliuotos per ESPN dukterinį TV tinklą ABC, vidutiniškai žiūrėjo 8,9 mln. auditorija.
Pirmas mačas sulaukė 8,56 mln. žiūrovų dėmesio, antrąsias rungtynes žiūrėjo 9,38 mln., trečią finalo dvikovą – 9,02 mln. krepšinio gerbėjų.
Daroma prielaida, jog jei Euro 2020 finalas būtų transliuotas per ABC kanalą, žiūrovų auditorija būtų dar labiau išaugusi.
Nors Milvokio „Bucks“ ir Finikso „Suns“ neatstovauja didelėms JAV rinkoms, tikėtina, jog NBA finalo serijai artėjant kulminacijos link, jos žiūrimumas viršys Euro 2020 auditoriją.