„Esu labai patenkintas įgulos darbu. Išpildėme beveik viską, ką buvome suplanavę, nepadarėme klaidų manevruose, viskas vyko sklandžiai. Tai buvo pirmos tokio tipo – jūrinės – varžybos, kuriose dalyvavo šis laivas ir rezultatas tikrai džiugina. Nuo „HIQ 4“ komandos atsilikome tik 12 minučių. Per 27 valandas varžybų tai nėra daug. Finišavome pagerindami rekordą, bet „HIQ 4“ jį pagerino šiek tiek daugiau nei mes“, – po finišo teigė įgulos narys Rokas Milevičius, 2014-2015 metais buriavęs „Volvo Ocean Race“ lenktynėse aplink pasaulį drauge su B. Bekkingo vadovaujama tuometine „Team Brunel“ komanda.

Pasak R. Milevičiaus, sąlygos varžybose buvo itin sudėtingos – didelis vėjas ir Baltijos bangos įgulai ilsėtis neleido visą 350 jūrmylių distanciją. Dėl sudėtingų sąlygų iš kelių šimtų varžyboms užsiregistravusių laivų, kone trečdalis iš varžybų pasitraukė. Įgulos užfiksuotais duomenimis vidutinis „Ambersail 2“ greitis buvo 15,6 mazgo.

„Vis dėlto, ko gero, sudėtingiausia mums buvo varžybų pradžioje, išplaukiant iš Stokholmo archipelago į Baltijos jūrą. Džiaugiamės, kad savo komandoje turėjome patyrusį navigatorių iš Švedijos Magnusą Woxeną, nes be jo žinių ir įžvalgų mums būtų buvę itin sunku. Archipelage teko plaukti pro labai siauras vietas – tokias, kur, rodos, tokio dydžio laivai net neturėtų praplaukti. Kai greitis didelis, o po kyliu – vos metras, tampa baugu, nes nelaimės kaina gali būti labai didelė“, – teigė R. Milevičius.

Būtent Stokholmo archipelage į priekį išsiveržė pagrindiniai „Ambersail 2“ konkurentai „HIQ 4“ ir po to lietuviams jų aplenkti nebepavyko.

„Ambersail 2“ įgulą šiose varžybose sudarė būrys patyrusių buriuotojų: kapitonas Saulius Pajarskas, buriuotojai Linas Ivanauskas, Tomas Ivanauskas, Gintautas Milevičius, Rokas Milevičius, Magnusas Woxenas, Domantas Juškevičius, Simonas Jeršovas, Simonas Bačiulis, Raimundas Daubaras, Arvydas Paunksnis, Audrius Jasinskas, Nerijus Eidukevičius, Andrius Mamontovas, Peteris Strandellis, Lukas Balandis, Regimantas Buožius.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją