Tradicinės reklamos pirkėjai kol kas atsainiai žiūri į galimybes pristatyti savo prekės ženklus rankinio varžybose, o pajamos iš bilietų pardavimo pandemijos laikotarpiu nukritusios iki nulio, tad Lietuvos rankinio federacija (LRF) nusprendė į situaciją pažvelgti kūrybiškai.
„Jei mūsų negali ar nenori remti verslo struktūros, gal mes kreipiamės ne tuo adresu?, – sako LRF prezidentas Donatas Pasvenskas. Džiaugiuosi, kad vis dėlto yra žmonių, kurie tikrai myli sportą, yra socialiai atsakingi bei nori prisidėti prie rankinio sporto šakos augimo. Juos pavadinčiau tais tikraisiais rėmėjais, kurie skiria paramą, o ne perka reklamą. Mūsų atveju tai yra arba smulkaus verslo atstovai arba privatūs žmonės, kuriems mes esam ypač dėkingi“, – pasakojo D. Pasvenskas.
Vienas iš tokių rėmėjų yra ir paslaptingas socialinio tinklo Instagram personažas @opinijus. Nors paprastai „Instagram“ nuomonės formuotojams yra mokama už produktų ar paslaugų reklamą, šį kartą viskas yra atvirkščiai.
„Man patinka nekasdieniai sprendimai, patinka sportas bei aktyvus gyvenimo būdas. Norėjau prisidėti prie LRF veiklos ir ieškojome netradicinio būdo atkreipti dėmesį į finansinės paramos sportui trūkumą. Pradžioje kilusi mintis reklamuoti tiesiog „Instagram“ profilį atrodė nuobodi, tad apjungus mano asmeninio gyvenimo aktualijas pavyko rasti optimalų reklamos variantą.
Rungtynės tiesiogiai per televiziją bus transliuojamos ne tik Lietuvoje bei Islandijoje, o ir visoje Europoje per nemokamą interneto platformą, todėl man, kaip „reklamos pirkėjui“, tai atrodo kaip labai geras sandoris. Jei nepavyktų rasti žmonos, gal rankininkams pavyks rasti daugiau rėmėjų“, – apie savo pasirinkimą kalbėjo @opinijus.
Lietuvos vyrų rankinio rinktinė dar turi realių galimybių patekti į 2022 m. Europos rankinio čempionatą. Tam reikia iškovoti pergalę ketvirtadienį Vilniuje prieš Islandijos rinktinę arba sekmadienį pakovoti dėl taškų Portugalijoje.