Pasak buriuotojų, varžybų oro sąlygos — neigiama oro temperatūra, retai išlendanti saulė ir virš vandens itin žvarbiu tampantis vėjas — Kauno marias pavertė viena atšiauriausių buriavimui įmanomų vietų.

„Sąlygos buriavimui buvo sudėtingos, bet varžybų kova įtempta. Kai kurie kapitonai net tokiame šaltyje atsisakė dėvėti kepures, kad greičiau pajustų mariose nuolat besisukiojantį vėją. Tiesa, kartais iš šono žiūrint atrodė, kad nuo šalčio įgulų darbas sulėtėjęs. Šeštadienį dėl štiliaus pirmąjį startą teko duoti tik popiet, bet nepaisant to, per tris dienas sėkmingai įvyko visi planuoti aštuoni plaukimai“,– teigia vyriausiasis varžybų teisėjas Rolandas Žentelis.

Jau pačią pirmąją dieną „Arabela-AG Baltic“ įgula žengė svarbų žingsnį čempionų titulo link ir visuose trijuose plaukimuose užtikrintai iškovojo pirmąsias vietas. Rimčiau pakovoti dėl šios pozicijos R. Šiugždinio komandai teko tik pirmojo plaukimo metu, kai beveik iki pat finišo keliolika sekundžių juos nuolat lenkė jachta „Hornas“ (kpt. Šarūnas Abraitis). Vis dėlto finišo liniją „Arabela-AG Baltic“ sugebėjo kirsti net 45 sekundėm anksčiau.

Antrąją varžybų dieną net dviejų plaukimų pergales šventė kapitono S. Steponavičiaus vadovaujama „Bartos“ įgula. Dar viename plaukime jie užėmė antrąją vietą. Pirmosios dienos lyderiai, pripažinę „Bartos“ pranašumą, užėmė dvi antrąsias vietas, o vieną plaukimą finišavo šešti. Kapitono S. Pajarsko vadovaujama „Raganosis-Eltel“ komanda pirmajame dienos plaukime buvo greičiausia, tačiau likusiuose dviejose turėjo tenkintis trečiąja vieta.

Prieš likusius du trečiosios dienos plaukimus „Arabela-AG Baltic“ įgula nuo abiejų pagrindinių konkurentų — jachtų „Raganosis-Eltel“ ir „Barta“ — buvo atitrūkusi lygiai keturiais taškais, todėl būtent šios dienos kova lėmė, kam atiteks Lietuvos čempionų titulas. Pasak R. Žentelio, tarp R. Šiugždinio ir S. Pajarsko vadovaujamų įgulų šią dieną vyko akivaizdi „match-race“ tipo kova — priešininkai rungėsi daugiausiai tarpusavyje, neleisdami vienas kitam atitrūkti, reaguodami į bet kokį konkurento sprendimą, o kitus varžybų dalyvius palikdami užnugaryje. Tai parodė ir šios dienos plaukimų rezultatai, kuriuose abi įgulos iškovojo po vieną pirmąją ir antrąją vietas. Trečiąsias vietas skirtinguose plaukimuose užėmė jachtos „Bora Bora“ (kpt. Gediminas Sirvydas) ir „Alfeta“ (kpt. Ramūnas Sakalauskas) .

Atmetus prasčiausius kiekvienos įgulos plaukimus, Lietuvos čempionais RS-280 jachtų klasėje tapo R. Šiugždinio vadovaujama „Arabela-AG Baltic“ įgula su 10 baudos taškų. Vicečempionų titulą su 14 baudos taškų iškovojo S. Pajarsko „Raganosis-Etel“ įgula, o trečios vietos nugalėtojais tapo jachtos „Barta“ komanda, surinkusi 21 baudos tašką.

Čempionų įguloje plaukė kapitonas R. Šiugždinis, Klaudio Kliučinskas, Vilius Šiugždinis, Rimantas Vilkas, Regimantas Buožius, Linas Karalius.
Šio čempionato rezultatai skaičiuosis į bendrąją RS-280 jachtų klasės „Grand Prix“ apdovanojimo įskaitą. Ši įskaita apima Kuršių marių regatos, Lietuvos RS-280 Match Race čempionato, Lietuvos RS-280 jachtų klasės respublikos čempionato ir spalio 24 dieną finišuosiančios ASUS RS-280 jachtų klasės taurės varžybų rezultatus.

RS-280 jachtų klasės 2015 m. Lietuvos čempionato rezultatai išsidėstė tokia tvarka:

1. „Arabela-AG Baltic“ (kpt. R. Šiugždinis) – 10 taškų
2. „Raganosis-Eltel“ (kpt. S. Pajarskas) – 14 taškų
3. „Barta“ (kpt. S. Steponavičius) – 21 taškas
4. „Bora Bora“ (kpt. G. Sirvydas) – 26 taškai
5. „Hornas“ (kpt. Š. Abraitis) – 31 taškas
6. „Alfeta“ (kpt. R. Sakalauskas) – 36 taškai
7. „Presto“ (kpt. D. Antanavičius) – 51 taškas
8. „Verdenė +“ (kpt. G. Lukoševičius) – 54 taškai
9. „Levante“ (kpt. M. Kavaliauskas) – 56 taškai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją