Tačiau yra tikslios techninių parametrų taisyklė. Pvz., abu dviračio ratai turi būti tokio pat skersmens. Egzistuoja ir aerodinaminiai bei rėmo formos apribojimai. Jie priimti ne tik dėl sportininkų saugumo, bet ir dėl to, kad dviračių lenktynėse galynėtųsi žmonės, o ne inžinieriai ar jų sukurti mechanizmai.
Tad sportinių dviračių technologijų inžinerinis progresas gana smarkiai ribojamas. Vis dėlto kompanijos „Specialized“ inžinierius Robertas Eggertas nusprendė numoti ranka į techninius reikalavimus ir suprojektavo bei sukonstravo koncepcinį sportinį dviratį fUCI (kur UCI reiškia Tarptautinės dviračių sporto sąjungos santrumpą - Union Cycliste Internationale).
Jo sukurtas dviratis turi gerokai didesnį 33,3 colio skersmens galinį ratą, nedidelį elektros motorą sukimosi paspartinimui, aerodinaminius aptakus, priešinį stiklą. Verta atkreipti dėmesį ir į naują rėmo geometriją bei aerodinaminę bagažinę.
Startuoti daugiadienėse dviračių lenktynėse (pvz., „Tour de France“) tokiu dviračiu būtų griežtai draudžiama. Tačiau teoriškai niekas negali sutrukdyti dviračių sporto entuziastams įsigyti tokią transporto priemonę ir minti jos pedalus savo malonumui.
Tiesa, „Specialised“ dviračio fUCI serijinės gamybos neplanuoja. Vis dėlto supergreitų, tačiau superbrangių dviračių poreikis – pernelyg menkas.