Antradienį simbolinėje vietoje, Gedimino pilyje, pristatytas „LTeam“ ženklas atveria naują LTOK gyvavimo etapą – praėjusią savaitę atšventęs 25-erių metų jubiliejų, olimpinis komitetas tikisi, kad „LTeam“ emociškai sujungs skirtingas kartas ir vienys lietuvius.
„Ženklas „LTeam“ kaups stipriausių šalies sporto pasiekimų energiją ir emocijas bei perduos jas ateities kartoms. Sportas – svarbi Lietuvos identiteto dalis, todėl esame tikri, kad per sportą galime ne tik vienyti šalį, tačiau ir kurti jos įvaizdį užsienyje. Turime itin stiprių sportininkų, kurių pasiekimai Lietuvoje kelia teigiamų emocijų bangas, o nuo šiol mes turime ir simbolį, kuris kaups šią pozityvią energiją“, – teigia LTOK prezidentė Daina Gudzinevičiūtė.
Stilizuotą ąžuolo lapą vaizduojančiam „LTeam“ ženklui keliami trys pagrindiniai tikslai: prisidėti prie Lietuvos sporto įvaizdžio užsienyje formavimo, populiarinti Lietuvos sportininkus šalyje ir visame pasaulyje bei skatinti fizinį aktyvumą tarp visų piliečių, ypač kreipiant dėmesį į vaikus ir jaunimą.
„Sieksime, kad po kelerių metų „LTeam“ būtų vienas populiariausių ženklų Lietuvoje. Pirmajame etape po juo apjungsime Lietuvos olimpiečių rinktinę, o vėliau, „LTeam“ virusui paplitus, tikimės įtraukti visas įmanomas Lietuvos nacionalines komandas“, – sako LTOK įsteigto Lietuvos olimpinio fondo (LOF) direktorius Vitalijus Vasiliauskas.
„LTOK organizuojami renginiai, tokie kaip geriausių sportininkų rinkimai, olimpinė diena arba dar šią žiemą pirmą kartą rengiamos žiemos žaidynės, nuo šiol vyks po „LTeam“ simboliu. O ateityje Lietuvos komanda olimpinėse žaidynėse vilkės aprangą su „LTeam“ simbolika – iki žiemos olimpinių žaidynių Sočyje nebėra laiko to padaryti, bet turime tikslą, kad tokia apranga būtų vilkima 2016 m. vasaros žaidynių Rio de Žaneire metu“, – teikia LOF direktorius.
Pasak jo, „LTeam“ projektui keliami ilgalaikiai tikslai, siekiama, kad šis simbolis taptų vienu patraukliausių tautiečiams ir verslo įmonėms, kurios galės tapti „LTeam“ partneriais. „Remti „LTeam“, ir tokiu būdu remti Lietuvos sportininkus, galės kiekvienas norintis – specialiai tam sukūrėme trumpąjį numerį 1831. Be to, įgyvendinsime aktyvią komunikacijos strategiją, kartu su sėkmingais sportininkų rezultatais leisiančią pasiekti maksimalų „LTeam“ matomumą”, – pasakoja V. Vasiliauskas.
Panašūs projektai, kuomet nacionalinės rinktinės pavadinamos simboliniu vardu, populiarūs ir stipriausiose sporto valstybėse: JAV sportininkų rinktinė vadinama „Team USA“, D. Britanijos – „Team GB“, N. Zelandijos regbio rinktinė visame pasaulyje žinoma pavadinimu „All Blacks“ ir t.t.
Teigiamai „LTeam“ atsiradimą vertina ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis. „Prekės ženklo „LTeam“ atsiradimas sietinas su LTOK noru atsinaujinti. Šiandien profesionalių ir reprezentatyvių sprendimų reikalauja ne tik laikmetis, bet ir rėmėjai, mecenatai. Monumentalus ir šiuolaikiškas ženklas tikrai galėtų po savo vėliava suburti ne tik geriausius sportininkus bet ir jų rėmėjus“, - komentuoja G. Šeputis.
Lietuvos tautinis olimpinis komitetas yra savarankiška visuomeninė organizacija, dalyvaujanti pasaulinio olimpinio judėjimo veikloje. LTOK Lietuvoje veiklą pradėjo 1924 m., vėliau buvo sustabdytas ir vėl atkurtas 1988 m. gruodžio 11 d.