Pasak lenktynių komiteto, antras regatos etapas buvo greitas, nestokojantis itin palankių vėjų ir įnešęs permainų į kovą dėl regatos taurių.
„Rengiant šio etapo distanciją stengėmės, kad jis būtų kuo labiau sportiškas, kad jame netrūktų ir pavėjinių kursų ir laviruotės. Tačiau tiksliai nustatyti, kaip pasisuks vėjas sunku, todėl dalyviams teko mažiau laviruoti nei tikėtasi. Pavėjiniai kursai buriavimui palankūs, o ir pūtė nemažai – jūroje kartais net iki 23 mazgų (apie 12 m/sek.). Tai leido dalyviams finišuoti pakankamai anksti“, - etapą komentavo vyriausiais varžybų teisėjas Rolandas Žentelis.
„Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas džiaugėsi, kad šiais metais regatoje dalyvauja rekordinis skaičius dalyvių – net 66 jachtos.
„Kadangi buriuotojus ir bravorą „Volfas Engelman“ vienija džentelmeniškumo vertybė, galima sakyti, kad šiemet regatoje – rekordinis skaičius džentelmenų. Jiems ir norėtųsi palinkėti, kad ant vandens niekada netrūktų vėjo ir noro laimėti, o krante geros nuotaikos“, - regatos dalyvius sveikino M. Horbačauskas.
Į kovą Didžiosios regatos taurės toks „Volfas Engelman“ vardo etapas įnešė permainų bei sportinės intrigos. Po pirmo etapo vos penktoje vietoje įskaitoje dėl šios taurės buvusi „Arabela-AG Baltic“ (kpt. Raimondas Šiugždinis), antrame etape išsiveržė į priekį ir išsikovojo pusketvirtos minutės pranašumą. Vis dėlto pasak jachtos kapitono, norint dėl šios taurės kovoti „RS-280“ klasės jachta, svarbu, kad visuose likusiuose etapuose netrūktų vėjo.
Puikiai startavusi ir savo pranašumą visą etapą išlaikiusi „Arabela-AG Baltic“ iškovojo pirmą vietą ir savo jachtų grupėje taip išlygindama turimų taškų skaičių su pirmą etapą laimėjusia jachtos „Raganosis-Eltel“ (kpt. Saulius Pajarskas) įgula. Lygus taškų skaičius reiškia, jog tarp šių dviejų jachtų virs nuožmi kova dėl grupės čempionų vardo.
Įdomi kova vyksta ir kitoje monotipinių laivų grupėje „Platu-25“. Joje po dviejų etapų vienodą taškų skaičių turi pirmoje vietoje esanti „Bestija“ (kpt. Algirdas Žižys) ir antroje – „Pandora“ (kpt. Tadas Žižys). Įdomu tai, kad šių dėl pirmos vietos besivaržančių jachtų kapitonai – tėvas ir sūnus.
Pirma pasiekusi finišą Nidoje jachta „Tango“ ne tik užėmė pirmą vietą savo grupėje, tačiau ir sutvirtino savo pozicijas kovoje dėl Mažosios regatos taurės. Po dviejų etapų nuo jachtos „Tango“ užimamos pirmos vietos antroji, „La Vacance“ (kpt. Andrius Juknevičius) atsilieka beveik 19 minučių.
„Kuršių marių regata“ yra didžiausios kreiserinių jachtų varžybos Lietuvoje. Kartu jos laikomos kreiserinių jachtų (išskyrus „RS-280“ jachtų klasę) Lietuvos čempionatu. Tai seniausia, jau nuo 1954 metų organizuojama Lietuvos buriavimo regata, tapusi didžiausia buriavimo bendruomenės švente tiek ant vandens, tiek krante.
„Volfas Engelman“ etapo rezultatai grupėse:
1 grupė - RS-280
1. ARABELA-AG BALTIC (Raimondas Šiugždinis);
2. RAGANOSIS-ELTEL (Saulius Pajarskas);
3. HORNAS (Šarūnas Abraitis).
2 grupė - 1-ORC-RC
1. EXTREME (Aistis Kalanavičius);
2. KATARINA JEE (Mart Tamm);
3. KETURI VĖJAI (Adomas Janulionis).
3 grupė - 2-ORC-RC
1. X-XS (Vilius Biestauskas);
2. BELONE (Tomas Niparas);
3. ZIGZAG (Aivaras Mieliauskas).
4 grupė – „Platu-25“
1. PANDORA (Tadas Žižys);
2. BESTIJA (Algirdas Žižys);
3. MOJITO (Juozas Gordevičius).
5 grupė - 2-ORC-C
1. IDEFIX (Tomas Barakauskas);
2. NERIJA (Dainius Jurevičius);
3. EGLĖ (Gintautas Kurlavičius).
6 grupė - „Karteriai“
1. ULTRA (Jurgis Janulionis);
2. BANGA (Alvydas Kalanavičius);
3. NIDA (Kastytis Bartusevičius).
7 grupė - „Petersonai“
1. KOMETA (Aleksandras Tomaševskis);
2. VĖJAS PLIUS (Ričardas Varno);
3. ŠIAURINĖ (Darius Sarsevičius).
8 grupė - 3-ORC
1. TANGO (Aidas Narbutas);
2. LA VACANCE (Andrius Juknevičius);
3. APHRODITE (Anatolijus Dmitriščiukas).
9 grupė - 4-ORC
1. ESMERALDA (Miroslavas Urbonavičius);
2. VILMA (Vytis Dedonis);
3. TERRA (Gintaras Klemensas Kalonaitis).