Tarptautinės interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Baltic“ duomenimis, gegužę „DELFI Sportas” naujienas visose platformose skaitė daugiau nei 366 tūkstančiai skaitytojų, „15min Sportas” – 308 tūkstančiai, „lrytas.lt Sportas” – 271 tūkstantis, „alfa.lt Sportas” – 49 tūkstančiai, „tv3.lt Sportas” – 33 tūkstančiai realių vartotojų.
Mobiliuosiuose telefonuose iš visų sporto kanalų taip pat ryškiai pirmauja DELFI. Gegužę „m.delfi.lt Sportas” surinko beveik 145 tūkstančius , „lrytas.lt Sportas” – 82 tūkstančius, „m.15min.lt Sportas” – 46 tūkstančius realių vartotojų.
Vertinant bendrą naujienų portalų pasiekiamumą DELFI taip pat išlieka lyderiu. Gegužę DELFI visose platformose skaitė daugiau nei 1, 36 milijono, portalą „15min.lt“ – 1,15 milijono, „lrytas.lt“ – 994 tūkstančiai, „tv3.lt“ – 968 tūkstančiai, „alfa.lt“ – 727 tūkstančiai, „vz.lt“ – 725 tūkstančiai realių vartotojų.
„Gauti duomenis, patvirtinančius, kad DELFI – populiariausias sporto naujienų kanalas, ypač malonu dabar, kai visur karaliauja futbolas. Galvodami apie žmones, kurie DELFI ieškos Europos futbolo čempionatui skirtų naujienų, sukūrėme galimybę matyti rezultatus realiu laiku tiek kompiuteriuose, tiek mobiliuosiuose, pirmieji iš visų portalų pasiūlėme skaitytojams išmėginti inovatyvų feisbuko Messenger’io sprendimą - botą , kuriuo galima greitai ir patogiai gauti į savo Messenger’į žinutes apie visus su čempionatu susijusius klausimus. Bet nepamirštame ir kitų sporto šakų. Turėdami didžiausią Lietuvoje sporto naujienų skaitytojų ratą, stengiamės, kad kiekvienas iš jų rastų viską, kas jį domina – nuo dviračių sporto iki teniso”, – sako DELFI Sporto redaktorius Laurynas Butkauskas.