„Nors vidutiniškai per vakarą varžybas žiūri daugiau nei 100 tūkstančių Lietuvos gyventojų, transliacijų metu jose intensyviau reklamavosi kiek daugiau nei 30 reklamdavių. Labiausiai pastebimos, su 21 proc. visos pasiektos auditorijos kontaktų (GRP) dalimi, buvo lažybų bendrovės, 10 proc. auditorijos dalies teko telekomunikacijų sektoriui ir 8 proc. - nealkoholinių gėrimų ir mineralinių vandenų sektoriams. Ši statistika turėtų dar labiau intensyvėti prasidėjus atkrintamoms varžyboms“, - teigia žiniasklaidos planavimo agentūros „Publicum media“ direktorius Andrius Barakūnas.

Pagal TNS LT pateikiamus duomenis, du trečdalius, t.y., 67 proc., žiūrovų sudaro 35-54 metų amžiaus vyrai, turintys aukštas pajamas, kurios siekia daugiau nei 1000 litų vienam šeimos nariui.

Moterys dažniausiai žiūri tas varžybas, kuriose žaidžia pripažinti ir žinomi garsūs futbolininkai, todėl nenuostabu, kad jos dažniau žiūrėjo Portugalijos, Ispanijos, Urugvajaus ir šeimininkės Brazilijos rungtynes.

„Šių metų čempionatas - vienas įdomiausių per visą istoriją. Iš vienos pusės galima džiaugtis, kad jo negadina per didelis reklamos kiekis, tačiau liūdna, kad pritraukdamas tokį skaičių žiūrovų jis lieka užmirštas ir neišnaudotas reklamos bei komunikacijos specialistų“, - sako sporto rinkodaros agentūros „Publicum Sport“ direktorius Gintautas Dulskas.

Iki šios dienos žiūrimiausia buvo Čilės ir Ispanijos dvikova, daugiau nei dvigubai viršijusi čempionato grupių etapo žiūrimumo vidurkį. Mažiausiai fanų dėmesio sulaukė rungtynės tarp Japonijos ir Dramblio Kaulo Kranto rinktinių.

Lyginant šių metų pasaulio futbolo čempionato žiūrimumą su praėjusių metų Europos krepšinio čempionato rungtynėmis, kuriose nežaidė Lietuvos komanda, pastarojo reitingai yra dvigubai mažesni.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)