Susirinkę svečiai iš pirmų lūpų išgirdo prekės ženklo atsiradimo istoriją – dar prieš įkuriant prekės ženkla, T. Søgaard išgyveno sunkų gyvenimo etapą, lėmusį organizmo nusilpimą.

Išsekimo požymiai ėmė matytis ir įkūrėjos išvaizdoje – oda tapo pilkšva, problematiška. Išmėginus visas odos priežiūros priemones, moteris suprato, kad sveikatos ir odos gydymo atžvilgiu, iniciatyvos reikės imtis pačiai, rašoma pranešime spaudai.

Kadangi T. Søgaard jau 20 metų maišė odos priežiūros priemonių ingredientus privatiems prekių ženklams, savo virtuvėje ėmė maišyti natūralios kilmės priemones. Išmėginusi savo gaminius, T. Søgaard pastebėjo, kad jie išsprendė jos odos problemas.

Pasklidusi žinia apie natūralios kilmės odos priežiūros produktus pasiekė ir vietinę kosmetikos parduotuvę, kurios atstovai susisiekė su Tina dėl bendradarbiavimo. Taip gimė jos prekės ženklas, kurio ingredientai tokios aukštos kokybės, jog juos galima valgyti.

„Aš visada mėgau gaminti odos priežiūros priemones. Niekada nebūčiau pagalvojus, jog įkursiu savo prekės ženklą. Jo atsiradimas – tai didžiulis atsitiktinumas. Kiekvienas susidūręs su asmeninėmis krizėmis supranta, kad tai palieka didelių randų. Taip atsitiko ir man“, – apie savo išgyvenimus ir jausmus pasakojo įkūrėja.

Tarp į dirbtuves susirinkusių svečių buvo: Simona Starkutė, Julija Žižė, Rūta Elžbieta Pitkauskienė, Neringa Čukinienė, Inga Žuolytė, Ieva Swan ir kitos žinomos damos.

Apsuptos žalumos bei organinių produktų gausos, renginio viešnios galėjo ne tik daugiau sužinoti apie prekės ženklo filosofiją, bet ir susikurti natūralios kilmės lūpų balzamą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)