„Mados infekcijos“ šiemet laukia pokyčiai, tačiau apie tai vis dar kalbama nedrąsiai. Iš festivalio organizatorių gretų pasitraukus Renatai Mikailionytei, kyla klausimas – kas užims jos vietą?
Prie komandos prisijungė mados renginių prodiuserė Milda Savickienė, anksčiau dirbusi kartu su dizainere Agne Kuzmickaite bei šįmet prodiusavusi industrijos profesionalams skirtą renginį „Mados inventorizacija“.
Šiuose pokyčiuose figūruoja ir naujas prekinis ženklas „Vilnius Fashion Week“, kuris, kaip kalbama mados pasaulio užkulisiuose, vieną dieną gali pakeisti „Mados infekciją“. M. Savickienės klausėme, ar šios kalbos yra pagrįstos.
„Mados Infekcija“ išlieka, o „Vilnius Fashion Week“ yra naujas prekinis ženklas, kurį paraleliai auginsime. Jis apims tiek infekciją, tiek injekciją („Mados injekcija“ – DELFI), tiek inventorizaciją.
Minimalūs pokyčiai įvyko pačioje organizacijoje. Keitėsi įmonė, kuri organizuoja renginius. O visa kita – apie programą ir ateinančius pokyčius, sužinosite eigoje. Bet „Mados infekcija“ išlieka ir galbūt bus net dar geresnė“, – teigė M. Savickienė.
M. Savickienė taip pat patvirtino, kad R. Mikailionytė neprisidės prie festivalio organizavimo, tačiau nepanoro narplioti to priežasčių. „Manau, reikėtų jos pačios klausti“, – sakė renginių prodiuserė.
S. Straukaitė, anot jos, be jokios abejonės lieka „Mados infekcijos“ branduolyje..
Festivalio įkūrėja R. Mikailionytė, kalbėdama su naujienų portalu DELFI, nedaugžodžiavo, tačiau faktą apie savo pasitraukimą patvirtino.
„Mūsų keliai išsiskyrė be pykčių, su pagarba, o visa kita nenorėčiau komentuoti. Daug visko padaryta, suasmeninta, viskas susipynę, turime daug gražių prisiminų.
Taip, kaip reikia turėti drąsos pradėti kažką, taip pat reikia drąsos pabaigti kažkokį etapą. O apie tai, kokie mano tikslai, planai, kol kas nenoriu kalbėti“, – teigė mados pasaulyje vardą pelniusi moteris.
Kiek kalbesnė buvo ilgametė jos kolegė, dizainerė Sandra Straukaitė. Ji patikino, kad „Mados infekcija“, kaip renginys ir prekės ženklas, niekur nedingsta, tačiau nepaneigė kalbų apie galimus pokyčius ateityje.
„Mes norėjome ir toliau viską daryti, bet Renata pasakė, kad turi kam dedikuoti laiką ir neturi laiko daryti infekcijos. 20 metų, darbas sunkus, jo yra daug, galbūt nusibosta žmonėms. Labai reikia tikėti tuo reikalu, labai daug savęs atiduoti.
Niekas nesusipyko, absoliučiai. Turėjome ir toliau viską daryti, kaip anksčiau vykdavo. Ji sakė, kad nebenori. O kadangi ir organizatoriai keitėsi, turime naują komandą. Aš vis vien esu branduolys. Šiek tiek viskas transformuojasi.
„Mados infekcija“, kaip brandas, ir toliau bus. Galbūt reiks po truputį kažką transformuoti. Yra tokių minčių, bet iš karto niekas to nepadarys. Žiūrėsime, kaip seksis“, – kalbėjo mados kūrėja.