Dažnai moterys, besimatuodamos drabužius, palieka ant jų lūpų dažų ar makiažo pagrindo pėdsakų arba bando įsisprausti į rūbus, kurių dydis yra mažesnis, nei turėtų būti.... Sąrašą galima pildyti be galo. Dėl tokių įpročių drabužiai išsitepa ar net praplyšta. Tačiau po tokio matavimosi jie greičiausiai bus paslėpti netikusių drabužių krūvoje prie matavimosi kabinų.

Akivaizdu, kad, jei būtų įmanoma, parduotuvės neįsileistų nevalyvų pirkėjų. Dėl tokių negerovių ir nemalonios patirties parduotuvėse mes, pirkėjai, galime kaltinti tik patys save. Kaip galime pakeisti padėtį? Į ką reikėtų atsižvelgti? Ir kas yra „idealus klientas“? Ieškodami atsakymų kreipėmės į etiketo ekspertę ir „H&M“ bei „Aprangos“ grupės atstovus.

„Visada stengiamės savo klientams pasiūlyti kuo geresnę apsipirkimo patirtį, todėl raginame klientus pranešti mums, jei jie aptiko daiktą tokios būklės, kokios jis neturėtų būti“, – teigė „H&M“ atstovai ryšiams su visuomene. Kreipėmės į šį parduotuvių tinklą, nes jis yra gerai žinomas ir populiarus, o „TikTok“ nėra jų parduotuves kritikuojančių vaizdo įrašų.