– Kas sezoną pristatoma po 10-20 naujų tendencijų. Papasakok, kuo skiriasi ilgalaikės tendencijos nuo trumpalaikių.
– Mados tendencijos yra mikro arba makro. Makro arba ilgalaikės tendencijos atspindi laikmetį, esminius pasikeitimus, kas yra gražu, priimtina, o kas – tabu. Čia ir požiūris į nuogumą, privačios ir viešos aplinkos ribas. Įprasta manyti, kad mikro – trumpalaikės – tendencijos keičiasi dukart per metus (šiltuoju ir šaltuoju metų laiku), bet, iš tikrųjų, iki globaliosios pandemijos mados industrija buvo pasiekusi tokį vartojimo lygį, kad kolekcijos buvo atnaujinamos 4-6 ir daugiau kartų per metus. Buvo įsisukęs nesustabdomas gaminimo ratas. Noriu akcentuoti, kad ne tik mados industrija yra besaikio gaminimo verslas, bet ir patys vartotojai buvo priklausomi nuo amžino atsinaujinimo. Imkime ir žiniasklaidos kanalus. Kai tik ateina pavasaris, išeina straipsniai „kaip pasiruošti vasarai arba rudeniui“. Na, ne vieną vasarą jau esame išgyvenę ir ne vieną rudenį, daugiau mažiau visi žmonės tam pasiruošę.