Pavyzdžių, tiesą sakant, – begalė. Kokių gi triukų imasi prekeiviai, kad už patrauklią kainą siūlomi apdarai nuotraukose atrodytų it išimti iš aukštosios mados kolekcijų?
Pasak šį klausimą sutikusio pagvildenti eksperto Lucaso Armitage‘o, besirūpinančio įžymybių stiliumi, daug ką tokiais atvejais lemia pozuotoja, atitinkamas apšvietimas, be to, kartais pasitelkiama ir siuvėjų paslaugomis.
Tokios įmonės kaip „PrettyLittleThing“, „Boohoo“ ir „H&M“ pastaruoju metu sulaukia vis daugiau pasipiktinusių klientų kritikos. Žmonės pasakoja, kaip atidarę pristatytus paketus randa juose gerokai per didelį ar per mažą drabužį arba (ir tai dar siaubingiau) ką nors visiškai nepanašaus į internetinėje nuotraukoje matytą vaizdą.
„Kaip teko įsitikinti, kartais tiesiog neįmanoma įtarti, ką gausite, nes prekeiviai, aišku, pasistengia, kad jų siūlomas asortimentas internete atrodytų kuo patraukliau“, – sako L. Armitage‘as.
„Dažnos fotosesijos neapsieina be siuvėjų, pasirengusių pataisyti drabužį, kad jis atrodytų idealiai. Taip pat parenkamos atitinkamų proporcijų manekenės“, – priduria stilistas.
Jis taip pat pamini ir studijos apšvietimą bei neišsemiamas nuotraukų koregavimo galimybes. Svarbu ir tai, kad iš galybės padarytų atvaizdų visada išrenkamas labiausiai vykęs kadras.
Suprasdami, kad internetinės prekybos firmos siūlomą produkciją pademonstruoja pačioje palankiausioje šviesoje, pirkėjai turėtų atsižvelgti į visą pateiktą informaciją, tokią kaip audinio sudėtis.
Svarbu nepamiršti ir dyžų skirtumų tarp įvairių tiekėjų siūlomos aprangos.
Suknelės dydį pirkėjai laiko patikima nuoroda, tačiau, didžiam daugelio pasipiktinimui, pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje tais pačiais skaičiais arba raidėmis skirtingų tiekėjų žymimi dydžiai nėra vienodi.
Gali skirtis net tais pačiais prekių ženklais pažymėtų drabužių dydžiai. Tai pasakytina apie M&S parduodamus gaminius.
Firmos kruopščiai išstudijuoja jas dominančių vietovių demografinę situaciją ir, atsižvelgdamos į konkrečiuose regionuose dominuojantį figūros tipą, atitinkamai pakoreguoją siūlomų drabužių matmenis.
Kalbėdamas apie dydžių skirtumus, L. Armitage‘as pamini ir „Boohoo“ – į labai jauną kontingentą orientuotą įmonę, kurios siūlomi drabužiai apskritai yra mažesni nei tie, kuriuos siūlo solidaus amžiaus damas norintys sudominti tiekėjai.
L. Armitage‘as akcentuoja, kad šiais greitai praeinančios mados laikais, žmonės turėtų liautis vadovavęsi itin aukštais kokybės kriterijais.
„Pirkėjai ypač palankiai vertina žemą kainą, tačiau kokybei, kaip ir seniau, kelia aukštus reikalavimus“, – atkreipia dėmesį specialistas.
„Pigūs drabužiai pagaminami minimaliomis sąnaudomis, todėl juos įsigyjant neverta puoselėti nerealistiškų lūkesčių, kad vėliau netektų nusivilti“, – pataria stilistas.
Ir iš tiesų – ar galima tikėtis, kad 10 eurų tekainuojanti suknelė bus pasiūta iš kokybiškos medžiagos, o už 8 eurus pavyks įsigyti šiltą vilnonį megztinį?
Į šiuos klausimus tiesiog privalote atsakyti iš anksto, kadangi net ir nedidelės sumos, sumokamos už niekam tikusius daiktus, tėra bereikalingas pinigų švaistymas.
Kaip neapsigauti perkant internetu?
1. Nepraraskite įžvalgos
Prisiminkite, kaip atrodo drabužiai ant parduotuvėse išstatytų manekenų. Sakysite, kad puikiai? O dabar pagalvokite, ką pasitaiko išvysti matavimosi kabinos veidrodyje. Vaizdelis kartais gali ir nuvilti? Štai šito nederėtų pamiršti ir žvalgantis po prekeivių internetu katalogus.
2. Tas pats dydis nebūtinai yra toks pat
Internetinės prekybos svetainėse siūlomos įvairių tiekėjų prekės, todėl net tų pačių firmų drabužių dydžiai gali nesutapti.
3. Išstudijuokite matmenis
Kai kurios firmos, atsižvelgdamos į taip pat žymimų dydžių skirtumus, jau teikia ir matmenų lenteles, tad nepatingėkite atkreipti į jas dėmesio.
4. Būkite realistiški
Perkant pigius, minimaliomis sąnaudomis pagamintus drabužius, neverta puoselėti didelių lūkesčių, nes vėliau gali tekti karčiai nusivilti.