Ankstesniais metais Victoria į save atkreipdavo dėmesį vilkėdama tinklinius marškinėlius, akį savo spalvomis rėžiančias palaidines, „Burberry“ galvos apdangalus ir rausvos spalvos krokodilo odos „Birkin“ rankines.

Tačiau jos įvaizdis pasikeitė 2008 metais, kai ji pristatė savo vardinį mados prekės ženklą, kuris nuo to laiko reguliariai demonstruojamas Londono, Niujorko ir Paryžiaus mados savaitėse. Baigėsi itin seksualūs „Spice Girls“ stiliaus laikai, V. Beckham skonis evoliucionavo į elegantišką, o darbužių stilius pasikeitė – nuo platėjančių marškinių iki aštrių šleifų, dažnai ryškių atspalvių, prie kurių visada buvo priderinti didžiuliai saulės akiniai. Nors dabar jos garderobas tapo daug subtilesnis, vis dar nėra nieko, ko Victoria negalėtų pasipuošti.

Instagram paskyroje dar prieš savo 50-metį V. Beckham rašė: „Aš pasiruošusi žengti į 50-uosius (žinoma, su kulniukais!), jaučiuosi neįtikėtinai palaiminta, kad pasiekiau šį svarbų etapą. Aš tikiu, kad gali būti daug kuo. Popžvaigžde, mama, žmona, dizainere... Mano aistra visada buvo svajoti daug, o tada svajoti dar daugiau! Pirmiausia tikėkite savimi – visi kiti seks paskui“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)