Naujausios A. Gilytės kolekcijos mūzomis tapo mados pasaulyje žinomi veidai: viena garsiausių šalies manekenių, reklamos ir komunikacijos agentūros „Berta&Agency“ kūrybos vadovė Meda Jonaitytė bei jos dukra – Gertrūda: „Nuostabaus vidinio ir išorinio grožio moterys, kurios grakščiai patvirtina, koks grožis yra moterų bendrystė, ypatingas mamos ir dukters ryšys bei galimybė (kartais galbūt ir slapčia) įsisukti į viena kitos spintas,“ – sako drabužių kūrėja.
Pasak A. Gilytės, #CAPSULEmuse moterys įkūnija spintos kapsulės filosofiją, kurios pagrindinis siekis – palengvinti kasdienybę, supaprastinti ryto rutiną bei atgaivinti spintą, kuri nebūtų pavaldi amžiui, sezonams ar mados tendencijoms.
Būtent tokį požiūrį apie savo formuojamą garderobą turi ir M. Jonaitytė, kuriai rūbuose svarbiausia funkcija, estetika ir žaidimo elementas, leidžiantis karts nuo karto pabūti skirtingu personažu, greitai transformuotis ar prisitaikyti prie savo nuotaikos.
M. Jonaitytė teigia, kad su amžiumi jos gyvenime atsirado savęs suvokimo komfortas, kuris leidžia nuosekliau suprasti savo garderobo poreikius: „Kai žinau, kas aš esu, kokius gyvenimo scenarijus per dieną išgyvenu, vis svarbesnė man tampa rūbo funkcija, ne tik grožis. Mano gyvenime yra daug judesio ir dinamikos, tad balansuoju tarp funkcijos ir nesenstančios klasikos derinių, integruodama vieną, kitą madingą akcentą“.
„Skirtinguose gyvenimo etapuose labai aiškiai vizualiai save matau ir jaučiu. Man labai svarbu, kad drabužiais nenustebinčiau, nepriblokščiau aplinkos, o žiūrėdama į veidrodį, ten, visų pirma, matyčiau save. Nebenoriu gyvenime nešti žinučių, kurios yra nebe apie mane. Su amžiumi atėjusį poreikį girdėti, matyti ir atrodyti kaip aš, labai branginu, vertinu ir saugau. Noriu girdėti save ir atitinkamai elgtis bei atrodyti“, – jaučiasi M. Jonaitytė.
Anot M. Jonaitytės, jei reikėtų duoti vieną patarimą apie tai, kaip formuoti savo spintą, ji skatintų nepirkti daiktų kaip atskirų objektų, o derinti juos į vieną dermę.
„Nesu ideali vartotoja, teisinga vartotoja, visko vis dar yra per daug, tačiau vis dažniau sau užduodu klausimus apie tvarumą. Mūsų pačių atsakomybė yra nuvesti pramonę ten, kur reikia, nes kol bus paklausa, tol bus ir pasiūla“.