Ši kolekcija skirta moteriai vertinančiai tikrumą, natūralumą ir kokybę. Ne atsitiktinai, šią kolekciją pristato grožio ir sveikatos namų „Molecule“ įkūrėja Agneta Kleizienė, kuri ypatingai daug dėmesio skiria sveikam gyvenimo būdui ir natūralaus grožio puoselėjimui, nuolatos domisi išskirtinės kokybės, natūraliais produktais.
„Tai veikli ir stilinga asmenybė, tačiau, pirmiausia, Agneta man moteriškumo simbolis – daili, trapi, elegantiška, rafinuota, tikra moteris, kuri atlikdama daugybę vaidmenų – žmonos, mamos, verslininkės spėja kurti ir nepriekaištingą savo įvaizdį“, – pasakoja dizainerė Rūta Mackevičiūtė. Individualiai sukurtas įvaizdis jau senai tapo svarbiau nei būti tiesiog madinga. Sukurti savo stilių, suprasti, kas tau tinka geriausiai, turėti savo identitetą, tai turbūt kiekvienos moters siekiamybė.
Ši kolekcija – tai odė natūralumui, klasikai ir ilgalaikėms vertybėms. „Kurdama šią kolekciją daug galvojau apie sąvoką „klasika“. Ypač šiais beprotiško vartojimo laikais tai, kas labai madinga, taip greitai tampa nebemadinga, ir ar tikrai klasikiniai drabužiai vis dar lieka tinkami vilkėti metų metus? Manau, kad taip!
Kaip pavyzdys, geros vilnos paltas arba klasikinis megztinis aukštu kaklu tikrai yra dėvimi kiekvieną žiemos sezoną. Tai, ar tikrai verta bėgti paskui madą ir vaikytis trumpalaikių tendencijų, kurios skatina ypatingai didelį vartojimą, gamybą, nuolatinį išteklių sunaudojimą, užterštumą? – klausia dizainerė R. Mackevičiūtė.
Kolekcija skirta kokybės ir stiliaus ieškančiai moteriai, kuri vertina drabužių ilgaamžiškumą. „Man labai svarbu, kad klientės, kurios dėvi mūsų drabužius, tikrai jaustųsi patogiai, jaukiai, šiltai, todėl renkuosi tikrus, natūralius audinius, kurių pagrindinė funkcija yra sušildyti.
Nenaudoju sintetinių pluoštų, kurie, deja, neatlieka tokios funkcijos ir tik vizualiai pridengia kūną. Kolekcijoje gausu prabangios natūralios vilnos – merinosų, ėriukų, alpakų, kuri puikiai tinka paltams, džemperiams, švarkams, kelnėms. Moterys pamėgusios vilnos, kašmyro drabužius, niekada nekeis jų į kitus audinius“ – teigia R. Mackevičiūtė.