Dizainerė Demna Gvasalia, pristatydama „Balenciaga“ 2018 metų pavasario kolekciją, pasiuntė podiumu modelius, avinčius kroksais. Tačiau jie mažai kuo priminė tas šlepetes, kurias nešioja daržuose besikapstantys sodininkai, ligoninių personalas ir maži vaikai.
Visuotinai paplitusią avalynę pakylėdama į naujas aukštumas, D. Gvasalia savo kroksų versiją sukūrė su 10 cm aukščio platformomis ir nuspalvino rožine bei mokyklinio autobuso geltonumo spalvomis, taip pat dekoravo avokadų, gėlių ir šuniukų formos detalėmis bei šių mados namų logotipu.
„Kai į mus kreipėsi „Balenciaga“, mus suintrigavo galimybė praplėsti mūsų avalynės modelių ribas ir pažiūrėti, ką galėtume kartu sukurti“, – teigė „Crocs“ pasaulio produktų ir rinkodaros viceprezidentė Michelle Poole.
„Mūsų komandai buvo taip smagu dirbti su „Balenciaga“, ir tai dar kartą parodė, kad mūsų ikoniškosios klumpės tebėra reikšmingos šiandienos madų ir dizaino pasaulyje ir leidžia mums patirti jaudulį bei energiją, kuri sklinda iš netikėto bendradarbiavimo“, – sakė ji.
Išleisti tų pačių mados namų, kurie ką tik sukūrė itin „bjaurius“ sportinius batelius su „Triple S“ ir pagamino 1600 svarų kainuojančią rankinę, primenančią mėlynąjį „Ikea“ krepšį, „Crocs“ tapo naujausiu masinio vartojimo prekės ženklu, papildžiusiu „Balenciaga“ kūrinių asortimentą. Tačiau tai ne pirmas kartas, kai kroksai pastebimi ant podiumo.
Nors mažai tikėtina, kad aukštosios mados dizaineriai galėtų rinktis kroksus, jie atspindi bandymus mesti iššūkį neregimoms taisyklėms, ką reiškia prabanga tokioje permainingoje pramonėje. Tačiau ar jie bus išgraibstyti, kai kitais metais pasirodys parduotuvių lentynose, parodys laikas.