Pasak A. Milašiūtės, „Per pastaruosius dvidešimt metų mes jau atsikandome greitosios mados siūlomų daiktų. Šia, lėto apsipirkimo, idėja moteris noriu paskatinti savo laiką ir energiją, eikvojamą apsipirkimams prekybos centruose, skirti reikšmingesniems dalykams – santykiams, pomėgiams, knygoms, žmonėms”, – pasakoja dizainerė.

Studijoje fokusuojamasi į kokybę vietoj kiekybės, etiką ir estetiką vietoj laikinų tendencijų. Atidarymo metu dizainerė klientėms pristatė naują žiemos kolekciją, kurioje sau tobulai tinkantį derinį be didesnių pastangų galima susikurti drabužius renkantis iš kelių skirtingų jų modelių ir spalvinių variacijų, rašoma pranešime spaudai.

„Nors skamba paradoksaliai, apsipirkdama lėtai klientė taupo savo laiką, procesas tampa paprastesnis. Studijoje mes išsiaiškiname, ko klientei tikrai trūksta, išsirinktą patinkantį rūbą adaptuojame taip, kad jai tas rūbas tobulai tiktų ir tarnautų pagal paskirtį – juk kartais visą garderobą išgelbėja vienas sijonas ar klasikiniai įliemenuoti marškiniai,”, – pasakoja Aida.

A. Milašiūtė pasakoja, lėto apsipirkimo koncepto link ėjusi jau nuo pat prekės ženklo gyvavimo pradžios: „Pamenu, kai dirbau darbą nuo 8-tos iki 17-tos valandos, gavusi atlyginimą važiuodavau į prekybos centrą savęs apdovanoti nauja suknele ar megztuku. Tas malonumo jausmas trukdavo iki tol, kol pakabindavau daiktus į spintą. Ilgainiui supratau, kad ne ten ieškau gerų emocijų ir malonumų. Taip kažkuriuo metu iš savo spintos pašalinau visus truputį tinka, truputį netinka drabužius, palikdama vos kelis derinius, kurie tikrai mylimi ir dėvimi – tada atėjo toks palengvėjimas! Panorau tuo dalintis”.

Studijos atidarymo akimirkos, Artūro Steponavičiaus nuotr.

Pasak Aidos, frazė nėra kuo apsirengti gimsta todėl, kad esame įpratusios skubėti, lėkti, užsisukame darbų ir buities rate, o tada ir drabužiai mūsų spintose dygsta kaip grybai po lietaus – ne itin mylimi, ne itin reikalingi. Statistiškai apskaičiuota, jog maždaug 80 proc. laiko dėvime tik apie 20 proc. savo turimų daiktų.

Dizainerė pasakoja, jog sumažinus daiktų kiekį spintoje atėjo suvokimas, kad kuo mažiau daiktų turi, tuo mažiau laiko jiems reikia skirti: „Užuot ryte galvojus, ką apsirengti, tą laiką galiu skirti knygai ar pusryčiams su šeima. Ir čia atradau savo laimę. Laimę būti, o ne turėti”.

„Visada akcentuoju, kad tik kokybiški ir gerai apgalvoti pirkiniai tampa investicija, o tikrosios drabužio vertės etiketėje, kad ir kokia patrauklia reklama ir žema kaina remsimės, nepamatysime. Todėl moteris skatinu spintoje turėti mažiau daiktų ir investuoti tik į tuos, kuriuos tikrai mėgstame”.

Į naujos dizaino studijos atidarymą susirinko gausus būrys Aidos bičiulių, kolegų ir klientų. Juos pasitiko ir studijoje įsikūrusios makiažo meistrės J&J make up box – tai dviejų vizažo meistrių Jolitos Verseckienės ir Jurgos Kartu tandemas, jau ne vienerius metus dirbantis komandoje. Jurga ir Jolita bėgo nuo standartinio grožio salono koncepto ir susikūrė savo svajonių darbo vietą lėtus atradimus pristatančioje studijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)