J. Lago sako, jog didelis pasiekimas, kad Lietuvoje sukurtas papuošalų prekės ženklas iškovojo vietą gilias mados ir grožio tradicijas puoselėjančioje šalyje tarp daugybės kitų garsių Europos prekės ženklų.
„Turėjau praeiti ilgiau nei dvejus metus trukusį konkursą. Vyko atranka. Daugiausia dėmesio prekybos centras skyrė darbų kokybei, dizainui. Reikėjo parengti ne vieną savo juvelyrikos kolekcijų pristatymą ir verslo plano prezentaciją, ėjau į pokalbius ir įvairiausias smulkmenas derinau su prekybos centro pardavimų, plėtros vadovais. Gerai pažįstu ispanų būdą, žinau, ir kokie jie reiklūs, todėl nesistebiu, kad derybos išsitęsė į ispanišką rytojų, tad prireikė kantrybės“, – šypsosi pastaruoju metu tarp Ispanijos ir Lietuvos gyvenanti J. Lago.
Galisijoje veikiančiame „El Corte Ingles“ prekybos centre menininkė pristato iš viso 15 kolekcijų, tarp jų – papuošalai iš tauriųjų metalų, aksesuarai, verslo dovanos, daugiausia – iš sidabro ir aukso.
Dirbama ir su individualiais, išskirtiniais užsakymais, rašoma pranešime spaudai.
Sidabrinius papuošalus J. Lago komanda gamina studijoje Lietuvoje, auksinius – Ispanijoje, nes Lietuvoje gilesnės sidabro ir gintaro apdirbimo tradicijos, Ispanijos meistrai įvaldę aukso ir brangakmenių apridbimą. Išskirtinis juvelyrės kūrybos simbolis, iš kurio galima pažinti lietuvių prekės ženklą YURGA, – mažas stilizuotas paukštelis.
Anot J. Lago, paukštis – tai laisvės ir gyvenimo džiaugsmo nešėjas. „Jį pasirinkau neatsitiktinai. Juk tai pirmasis juvelyrikos prekės ženklas atkurtoje Nepriklausomoje Lietuvoje. Laisvė išlieka didele vertybe ne tik posovietinėse šalyse, bet ir pastaruoju metu – Vakarų Europoje“, – savo kūrybos simbolio idėją paaiškina menininkė.