Šį šeštadienį, „Lietuvos ryto“ televizijos laida „Gyvenimas versle“ pakvies susipažinti su trimis versliomis moterimis bei išgirsti jų sėkmės istorijas. Viena jų – drabužių dizainerės, prekės ženklo „Top to Bottom“ įkūrėjos Gabrielės Gineikaitės-Miliauskienės. Išskirtines sukneles lietuvaitėms pasiūliusi verslininkė tikina, be duobių jos kelias neapsiėjo, o juodžiausiu periodu vadinamas perdegimas – į kiekvieno kūrėjo gyvenimą pasibeldžianti patirtis, kuri neaplenkė ir jos.

Gabrielė Gineikaitė-Miliauskienė

„Po mokyklos ieškojau kur save realizuoti tuomet mada pasirodė labai moteriškas, mergaitiškas, švelnus, gražus verslas, kuriuo būtų galima apsiimti. Sumanymas buvo kuo gražiau aprengti kuo daugiau moterų, o mūsų parašu tapusi multi-suknelė iki dabar kiekvieną vasarą muša visus pardavimų rekordus“, – pasakojo verslininkė.

Nors iš šono pasižiūrėjus gali atrodyti, kad Gabrielės sėkmingo verslo paslaptis – atsirasti tinkamoje vietoje tinkamu laiku, tačiau pati verslininkė neslepia, jog iššūkių kelyje netrūko. Jų netrūksta ir šiandien, nes kiekvieną dieną pasitaiko nesklandumų, prie kurių tenka prisitaikyti, mat kažko pakeisti, kartais yra tiesiog neįmanoma.

Gabrielė Gineikaitė-Miliauskienė

„Kasdienis iššūkis, jog reikia sau įtikinti ir save pripratinti prie minties, kad nebūtinai viskas nuo tavęs priklauso. Mados versle yra daug sudedamųjų dalių: audinių tiekėjai, konstruktoriai, siuvėjai, fotografai, ta pati tavo komanda, elektroninė, fizinė prekyba, daug aspektų ir žmogiškojo faktoriaus, kuris turi tendenciją kažkur suklysti. Reikia sau atleisti ir savęs nepeikti, jeigu kažkur kažkas nepavyksta“, – pasakojo herojė.

Nuo Gabrielės drabužių verslo įkūrimo pradžios prabėgo jau dešimtmetis, tačiau moteris atvirauja, jog jeigu galėtų atsukti laiką atgal, sau turėtų keletą patarimų, kuriuos būtų pati norėjusi žinoti anksčiau.

Gabrielė Gineikaitė-Miliauskienė

„Buvo klaidų, bet manau jų ir reikia, svarbiausia tik jų nekartoti ir priimti kaip pamokas. Ką dabar sau, pradedančiai verslą, pasakyčiau, tai atvira širdimi nepasitikėti žmonėmis, nes dažnai verslo kūrėjai galvoja, jog visi, dirbantys jam, yra tokie patys atsidavę, kaip ir jisai. Bet taip nėra, tau vienam tavo verslas yra kūdikis, kurį nori užauginti. Tu gali nemiegoti visą naktį ir dirbti, bet negali to paties prašyti kitų žmonių“, – teigė Gabrielė.

Tačiau didžiulis pasišventimas savam verslui ne tik dovanoja sėkmes, bet ir palieka nemalonius pėdsakus. Pasak Gabrielės, jai tai buvo patirtas perdegimo periodas, apie kurį ji visgi šneka noriai ir atvirai, teigdama, kad su tuo anksčiau ar vėliau susiduria kiekvienas kūrėjas ir tik žinant, kaip tai spręsti, įmanoma išlikti ir nepasiduoti.

Gabrielė Gineikaitė-Miliauskienė

„Perdegimas yra kiekvieno kūrybiško žmogaus etapas. Jis neapėjo ir manęs, tačiau kas tuo metu labai svarbu, tai klientų atgalinis ryšys, nes užtenka gražaus žodžio, jog mėnesiui į priekį užsikurtum judėti toliau. O antra, tai pasižiūrėti atgal ir paploti sau už viską, ką padarei“, – patarimu dalijosi Gabrielė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją