Dainininkės Monikos Linkytės įvaizdį kuria Londone ir Lietuvoje garsi stilistė Greta Žvinklytė. Dainininkė yra pasakojusi, nuo ko prasidėjo jų vizijos kūrimas.
„Dainoje esu palikusi keletą lietuviškos tautosakos pėdsakų, todėl norėjosi nuo to atsispirti ir kuriant įvaizdį. Pati daina – apie vidinę laisvę, sugrįžimą į save! Todėl ir sutartinės motyvus norėjosi panaudoti. Juk patys priimdami save ir sugrįždami į save galim geriausiai ir lengviausiai išjausti laisvę. Tad Gretai susakiau raktinius žodžius: gintaras (abi esam merginos iš pajūrio) ir laisvė“, – anksčiau „Delfi“ sakė M. Linkytė.
Pati suknelė, rūbas, keitėsi ne kartą, tačiau pagrindinis akcentas – ryški oranžinė spalva – išliko. Kaip praneša lrt.lt, suknelę, kurią vilkėjo antrojo pusfinalio ir vilkės „Eurovizijos“ finalo metu, atlikėjai kūrė Londone gyvenantis dizaineris Omaras Bayoumi.
Monikos įvaizdžio kūrėja stilistė G. Žvinklytė pasakojo nė nebegalinti pasakyti, kiek kartų teko daryti įvairius pokyčius.
„Dienos labai įtemptos, daug repeticijų, primatavimų ir viso kito. Jau nežinau, kiek kartų buvau Arenoje per šį laiką. Dienos prabėga labai greit, net nespėjam susigaudyti ir po dienos einame trumpam ilsetis. Anksti keliamės, anksti einam miegoti, kad turėtume jėgų visiems darbams padaryti.
Kiek kartų keitėme ir tobulinome apdarą iki galutinio varianto? Keitimų buvo tikrai nemažai. Pamečiau skaičių“, – juokėsi ji.
Kokią žinutė siunčiama atlikėjos apdaru? Svarbiausia – tautiškumas ir tiek spalvinis, tiek realus gintaro motyvas.
„Išlieka mūsų gintaro motyvai spalvoje, nors ji šį kartą šiek tiek ryškesnė. Taip pat ir aksesuaruose. Pati suknelė labai atsipindi dainą ir Moniką. Pasirinkome šilką, kad sukurtume suknelei lengvumo, jautrumo, trapumo. Pasirinkome ir akcentinių detalių – pavyzdžiui, įstatytus pečius, korsetą bei išformuotą sijoną“, – pasakojo G. Žvinklytė.
„Delfi“ primena, kad tai – jau šeštasis atlikėjos apdaras. Antradienį, gegužės 2-ąją Liverpulyje įvyko pirmoji „Eurovizijos“ repeticija. Joje pasirodžiusi M. Linkytė dėl savo tuokartinės suknelės sulaukė kritikos – neva, rankovės primena medūzas. Apie tai socialiniuose tinkluose pasisakė ir pati atlikėja.
„Kaip tapti memu per 20 minučių? Lengvas, greitas gidas – visiškai nemokamai. Pirmas žingsnis – turite laimėti „Euroviziją“. Antras žingsnis – būti dėmesio centre, kad visa šalis sektų kiekvieną tavo įvaizdžio ir pasirodymo „Eurovizijoje“ detalę. Trečias žingsnis – sudalyvauti pirmojoje „Eurovizijos“ repeticijoje, kai jauti, kad tavo suknelė neatrodys gerai prieš kameras ir SVARBIAUSIA, tylėti ir nieko nesakyti savo stilistui. Stilistas taip pat turėtų apsimesti kietu. PASITIKĖJIMAS! Labai svarbu!
Ir štai! Galite man nedėkoti. O šiaip tai medūzą paleidom į vandenyną, nesam akli ir visa komanda suprantam, kad norėjom vieno, gavom nesąmonę. Mano stilistė nėra miegojusi 24 valandas, nes sukėlė ant kojų 20 dizainerių iš visos Europos ir aš neperdedu. Tiesiog noriu paprašyti truputį supratingumo ir palaikymo. Nebūkit pikti ir nuskriausti gyvenimo. Mums nėra lengva ir taip – su tiek spaudimo, atsakomybės ir t.t. Norim pačių geriausių rezultatų ir su visa komanda nešam atsakomybę ne vien už save, o už šalies vardą. Neturit ką pasakyt, tai nerašykit nieko. Bet ne, yra gi lengviau pastumt, pažvengt ir pašikt ant kito, nei tiesiog užraukt šikniuką ir tiesiog patylėt“, – rašė M. Linkytė.
Dabar, paklausta apie tai, stilistė teigė tik besidžiaugianti, kad viską pavyko sustyguoti iki pusfinalio.
„Nuoširdžiai – tai nenoriu net komentuoti vėl visų nesusipratimų, kurie įvyko. Svarbiausia šiuo metu, kad atradom išeitį ir pavyko viską spėti laiku iki pusfinalių“, – sakė ji.