Ši kolekcija – tai pirmoji K. Kruopienytės ir aktyvaus laisvalaikio aprangos prekės ženklo „Audimas“ kolaboracija, skirta ne tik vasariškai, bet ir intelektualiai nusiteikusioms moterims, rašoma pranešime spaudai.
Tobulos atostogos, pasak kolekcijos autorės, yra tuomet, kai poilsiaujama ne tik aktyviai, bet ir intelektualiai. Todėl kolekcija skirta išraiškingoms moterims, kurios atostogų metu puikiai jausis ne tik vaikštinėjant prie jūros, bet ir lankantis galerijoje.
Kolekciją sudaro lengvų medžiagų atostogų drabužiai – ilgos suknelės, lengvos tunikos, kelnės-sijonai, maudymosi kostiumėliai. Tarp jų į šio sezono madingiausiųjų sąrašą patenkančios „culottes“ stiliaus kelnės, peršviečiama „parka“ ar suknelės su asimetrinėmis draperijomis.
Kolekcijos įkvėpimo šaltiniu tapo autorės lankytas Cadaques miestelis Ispanijoje, kuris kadaise įkvėpė ir patį Salvadorą Dali.
„Kiekvienos kolekcijos gimimas prasideda nuo asociacijos. Visuomet stengiuosi aprėpti kuo daugiau įvairių patirčių bei malonumų (ne tik kūniškų, bet ir patrauklių akiai ar galvai), kurie vėliau tampa kūrybos varikliu. Šiuo atveju kolekciją inspiravo atsiminimai iš tobulų praeities atostogų Cadaques miestelyje. Stačių uolų nuo likusio pasaulio atskirtoje pakrantėje įkvėpimo sėmėsi daug menininkų“, − kolekciją apžvelgia dizainerė K. Kruopienytė.
Svarbiausia – funkcionalumas
Pasak autorės, kuriant kolekciją buvo svarbu ir tai, kad vasaros kelionėms skirtas garderobas tilptų į mažą lagaminą: būtų patogus ir lengvas dėvėti nuo ryto iki vakaro. Atsižvelgiant į tai, kad daugelis renkasi ne tik poilsines, bet ir aktyvias, pažintines atostogas, kurios gali prasidėti prie jūros ir baigtis šiuolaikinio meno parodoje ar kokiame mažame restoranėlyje, kolekcija yra universali ir tinkama įvairioms situacijoms.
„Prisimenu save ruošiantis atostogoms ir dėliojant tinkamus derinius: bandai sutalpinti į lagaminą ne tik patogius, bet ir puošnius drabužius, tokiu atveju visada kažkas netelpa ir kažko tenka atsisakyti. Taip kilo mintis sukurti mini atostogų garderobą, kurio dėka, nepaisant besikeičiančių situacijų, moteris galėtų jaustis ne tik gražiai, bet ir patogiai“, − kolekcijos idėjas apžvelgia K. Kruopienytė.
Modernūs sprendimai vasaros atostogų fone
„K. Kruopienytės pasirinkta tema labai moderniai suskamba vasaros atostogų fone, kur karaliauja formų laisvė, ryškios spalvos ir akį traukiantys raštai. Masinės gamybos specifika šiek tiek apriboja autorius, bet kartu ir „išvalo“ drabužį nuo idėjų gausos, paryškindama tikrąją jo vertę: patogumą, medžiagų sudėtį, funkcionalumą, inovatyvumą – greitai džiūvančias medžiagas, klijuotines siūles.
Šios kolekcijos išskirtinumas – lengvai tarpusavyje derinami, žaismingi drabužiai, galintys sukurti skirtingus moters įvaizdžius“, − kolekciją apžvelgia „Audimo“ prekės ženklo vykdomoji direktorė Vesta Krungolcienė.