Kolekciją įkvėpė metavisatos potencialas ir fiziškai juntamo pasaulio grožis, kuris skatina saviraišką bei tyrinėja tvarumą trimis lygiais. Pirmąjį sudaro drabužiai ir aksesuarai, kurie buvo pagaminti atsižvelgiant į žiedinės mados principus. Antrasis lygmuo siūlo kolekciją atrasti atrinktose fizinėse „H&M“ parduotuvėse, siūlančiose drabužių nuomos servisą. Trečioji dimensija – skaitmeninė kolekcija, sukurta kartu su Londone įkurtu Skaitmeninės mados institutu.

„Tobulėjanti virtuali dimensija mados kontekste mūsų prekės ženklui atveria daug galimybių bei leidžia kurti unikalius ir drąsius mūsų fizinių kolekcijų atitikmenis virtualioje realybėje. Taip pat, kartu su nesibaigiančiomis kūrybinėmis galimybėmis virtuali realybė leidžia pasiūlyti tvaresnės, įtraukiančios mados viziją, kuri gali būti prieinama visiems, nepaisant jokių geografinių ribų“, – pasakoja „H&M“ kūrybos patarėja Ann-Sofie Johansson.

„Ready-to-wear“ kolekcija

Fizinės kolekcijos detalės jungia išraiškingus siluetus, kompleksiškus raštus ir ryškių spalvų paletę. Neoninės geltonos spalvos tiulio suknelė su korsetu ir padidinto silueto karoliukais dekoruotas „bomber“ stiliaus švarkelis – tai pagrindiniai kolekcijos akcentai. Aksesuarų linijoje galima rasti koją apsivejančius atvirus batelius, masyvius kaklo bei ausų aksesuarus, kurie imituoja lydyto metalo vaizdinį.

Inovacijos

Kuriant kolekciją žiedinės mados principai tapo centrine kūrybos sritimi. Dalis kolekcijos produktų pagaminti naudojant perdirbto poliesterio skaidulas, kurios išgautos iš senų drabužių bei tekstilės atliekų, surinktų bendradarbiaujant su „H&M“ tekstilės surinkimo programa.

Kolekcijoje naudotos inovatyvios medžiagos, tokios kaip „REPREVE® Our Ocean™“ bei perdirbtas poliesteris, pagamintas iš vandenynuose rastų plastiko butelių. Naujoje „Innovatios Stories“ kolekcijoje taip pat naudoti 100 proc. perdirbti dekoratyviniai žvyneliai, išgauti perdirbant plastikinių butelių atliekas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją