Naujo prekės ženklo pristatyme dalyvavo Deimantė Kazėnaitė, Neringa Čukinienė, Alina Silivanova bei Justina Gafarovaitė, taip pat Ingrida Martinkėnaitė, Aistė Kabašinskaitė, Simona Starkutė, Žiedūnė Mardosaitė, Inga Žuolytė, Kamilė Dambrauskaitė ir kitos.
Vakaro eigoje antakių formavimo ekspertė Bénédicte Vallée dalinosi savo patirtimi ir žiniomis, kaip pabrėžti ir tobulai suformuoti savo antakius, rašoma pranešime spaudai.
Renginio dalyvės taip pat galėjo pasinaudoti tobulų antakių baro, kuris nuo šiol bus ir Lietuvoje, paslaugomis bei sulaukė malonios staigmenos – metinio antakių korekcijos abonemento. Tad nuo šiol – jokių pasiteisinimų dėl netvarkingų antakių.
„Džiaugiamės, kad mūsų bendruomenė plečiasi ir pagaliau pasirodys Lietuvos rinkoje. Norime ne tik supažindinti su savo mylimais produktais, bet ir pradžiuginti kiekvieną moterį bei nuspalvinti visų jų gyvenimus šypsenomis.
Mes siekiame įkvėpti moteris pamiršti savo rūpesčius, problemas, gerai jaustis savo pačios kūne ir nusišypsoti sau“ – teigė „Benefit“ atstovas Guillaume Mercadie.
Amerikiečių įmonė „Benefit“ buvo įkurta 1976-aisiais metais. Dvynės seserys, Jean ir Jane Ford sukūrė tai, dėl ko pasaulis pradėjo eiti iš proto – kitokį požiūrį į grožį.
Skambūs pavadinimai, spalvingos pakuotės ir priemonių įvairovė – tai ne tik prekės ženklas, bet ir požiūris, kad šypsena – geriausia makiažo priemonė, kuria pasipuošti gali bet kuri moteris.