Jeanette man panaši į Brigitte Bardot. Tikriausiai dėl šviesių banguojančių plaukų su kaktą dengiančiais kirpčiukais ir iškeltu pakaušiu. Nieko keisto, juk praėjusių dešimtmečių dvelksmas jaučiamas ir Jeanette bei jos kolegės kuriamo suknelių ženklo identitete – būtent vintažinės suknelės čia atgimsta iš naujo, daug seksualesnės ir drąsesnės.
Interviu su dviejų berniukų mama, žmona ir mados ikona Jeanette kalbamės apie madą ir jos kuriamą madingą prekių ženklą.
– Jeanette, kaip charakterizuotum save ir savo stilių?
– Esu linksma ir lengvai bendraujanti. Kiekvieną dieną stengiuosi pasitikti pozityviai. Mano stilius – tai moteriškumo, klasikos ir kasdienybės mišinys. Man patinka žaisti mados žaidimus ir maišyti stilius: seną su nauju, vintažą su prabanga ir „highstreet“ ženklais. Taip pat „įlipu“ ir į vyriškus drabužius. Tas maišymas ir identifikuoja mano stilių – būtų nuobodu rengtis vieno mados ženklo drabužiais.
– Mada... koks tai pasaulis?
– Tai mano mėgstamiausias pasaulis. Pasaulis, kuriame gali reikšti save taip, kaip nori. Tačiau kartu tai f****** busy pasaulis, kuris niekada nemiega. Jis duoda, tačiau ir daug ima.
– Kartu su partnere Thora Valdimars įkūrėte Skandinavijoje ir Europoje madingą ženklą Rotate. Ką reiškia vadovauti mados ženklui?
– Pirmiausia, turi būti labai motyvuotas ir „pasinešęs“, tik tuomet pasaulis tau atsivers. Dar reikia, kad tau sektųsi. Tai buvo vaikystės svajonė, kuri negalvojau, kad kada realizuosis. Matyti moteris, vilkinčias mūsų kurtas sukneles, neįtikėtina. Būsiu amžinai dėkinga likimui.
– O kaip kilo idėja įkurti savo prekės ženklą?
– Abi dirbome daniškame žurnale „Costume“, ir dirbome išties per daug, turint omenyje tai, kad abi jau turėjome vaikų. Manau, prioritetai buvo klaidingi. Tačiau dirbdamos žurnale turėjome galimybę lankytis mados renginiuose ir kolekcijų pristatymuose, taip pat dažnai buvome kviečiamos į draugų vestuves. Supratome, kad rinkoje sunku surasti suknelių, kurios būtų „kažkas daugiau“ ir už kurias nereikėtų mokėti milijonų. Žinoma, yra vintažo parduotuvės, tačiau, suradus patinkančią suknelę, vis tiek kažkas būdavo ne iki galo – ar neužtektinai gili iškirptė, ar per mažas skeltukas, ar dar kažkas.
Išsigryninusios idėją pradėjome ieškoti investuotojų. Iš pradžių nelabai sėkmingai, o vieną dieną tarsi iš giedro dangaus sulaukiau ikoninių daniškų mados namų Birger Christensen vadovės laiško su pasiūlymu susitikti. Po savaitės susitikome, pristatėme idėją ir mums pavyko. Iš biuro neišėjome, o išskridome kaip ant sparnų! Taip dienos šviesą išvydo Rotate.
– Kaip apibūdintum savo kūrybinį DNR?
– Man ir Thorai svarbiausia kurti sukneles, kurios atrodytų pritrenkiamai ir būtų įkandamos savo kaina. Kuriame tokias sukneles, kurias mielai vilkime pačios. Rotate yra apie seksualumą ir moteriškumą. Tiesą sakant, rinkoje pasigedome suknelių, kurios dvelktų praėjusiais dešimtmečiais, tačiau būtų seksualios. Norime padrąsinti moteris išryškinti savo kūno formas, kuriomis jos didžiuojasi. Ir nebijoti puoštis dėl vyrų.
– Kur ieškai kūrybinio įkvėpimo?
– Daugelyje dalykų. Galiu pranykti vintažo parduotuvėje valandoms. Įkvepia seni filmai, kelionės, ypač spontaniškos. Ten, kur šviečia saulė ir šeima kartu. Pabėgti nuo įtemptos Kopenhagos rutinos ir mados pasaulio, atsipalaiduoti.
– Danijos mados industrija staiga intensyviai pradėjo kalbėti apie tvarumo svarbą. Koks tavo požiūris?
– Manau, kiekvienas turėtume siekti tvarumo ir į tai įsitraukti. Mes darome viską, kas įmanoma, kad mūsų mados ženklas būtų tvaresnis.
– Ar tave vis dar gali nustebinti drabužiai?
– Visada. Žaviuosi mados ženklais, kurie sugeba nustebinti ir sukurti kažką, ko anksčiau nemačiau. Būna, pamačiusios galutinai pasiūtą suknelę, nustembame: „Tai bent, ar mes tikrai tai sukūrėme?!“
– Kaip dažnai apsipirkinėji?
– Neperku taip jau dažnai. Dažniausiai keičiantis sezonams ir prieš prasidedant mados savaitėms.
– Ar perki drabužius iš antrų rankų?
– Taip! Nors turiu pripažinti, kad dabar apsiriboju tik rankinėmis.
– Kas tave domina, be mados?
– Maistas ir sveika gyvensena. Interjeras ir kelionės.
– Ar gyvenime laužai taisykles?
– Kiekvieną dieną. Netoleruoju laktozės, tačiau tai ignoruoju. Turėčiau eiti miegoti 10 valandą vakaro, tačiau ignoruoju ir tai (juokiasi).
– Kas tau yra moteriškumas?
– Taip, kaip rengiesi, kaip nešioji plaukus. Taip, kaip judi ir kaip pristatai save.
– Esi žmona ir dešimtmečių mama. Ar tai kažką tavyje pakeitė?
– Nepasakyčiau, kad pakeitė, tai mane pripildė. Tapau geresne savęs versija.
– Kur leidi pinigus?
– Madai! Kad tu žinotum, kiek turiu batų...
– Tavo saldžios nuodėmės?
– Šokoladas ir kruasanai.
– Minėjai, kad turi aistrą interjerams. O kaip atrodo tavo pačios namai?
– Gyvename senuose kopenhagietiškuose apartamentuose Vesterbro. Dievinu šią kaimynystę, ji tokia autentiška. Dviračiu nuvažiuoti iki biuro man trunka vos dešimt minučių. Mūsų namuose yra trys kambariai aukštomis lubomis, o tai dar padidina erdvę. Namuose daug spalvų, o detalės parsivežtos iš kelionių po pasaulį.
– Užbaik mano sakinius:
– Daniškas stilius nėra... nuobodus
Kopenhaga visuomet bus... mano namai.
Stilius nėra... tai, ką gali nupirkti.
Klimato krizė gali būti... neišsprendžiama per visą mano gyvavimą.
Motinystė neįsivaizduojama be... kantrybės.