Jau tradicija tapęs „Cascada Professional“ organizuojamas šou visuomet pateikia ir staigmenų. Šį kartą profesionalai unikaliame šou pristatė ateinančių metų vyriškų kirpimų kolekciją, o renginio vinimi tapo iš Nyderlandų atvykęs svečias, visoje Europoje gerai žinomas barberis Boudewijn Jurriaans, sceniniu slapyvardžiu Barber Birdman, rašoma pranešime spaudai.

1980-ųjų stilius plaukuose – pamirškite kompleksus, laikas kūrybai

Nėra laiko nuoboduliui – taip galima būtų pavadinti itin žaismingą, bet kartu ir modernią kolekciją, kurią išvydę renginio dalyviai negailėjo aplodismentų ir skambių šūkių dešimčiai į tarp žmonių įsisukusių modelių, prie kurių prisijungė ir tą vakarą koncertavę grupės „Mėnulio fazė“ nariai. Atrodo, kad kiti metai bus tikrai dinamiški, spalvingi, o Lietuvos vyrai raginami pamiršti kompleksus ir drąsiai eksperimentuoti – laikas būti savimi, atrasti savo stilių.

„Wahl Professional“ ambasadorių Lietuvoje Lauros Viz ir Domo Staniulio teigimu, kolekcija „20:22“, atspindi laiko tėkmę.

„Mada yra toks dalykas, kuris sukasi ratu. Mūsų kolekcija yra paremta 1980 – 1990-aisiais, nes šiandien būtent tie metai daro įtaką ne tik drabužių, bet ir plaukų stiliui. Todėl paruošėme dešimt modelių, kurie reprezentuoja, kas laukia vyriškų kirpimų stiliaus kitais metais.

Tai „mullet“, „bliūdelio“ tipo kirpimai bei ilgesni plaukai, garbanos, bangos. Vyrai pradeda vis labiau puoselėti plaukus ir supranta, kad jų natūralūs plaukai yra gražūs – jų nereikia trumpinti, svarbu atrasti individualiai tinkantį stilių“, – kalbėjo Laura Viz.

D. Staniulis atkreipė dėmesį, kad ateinančiais metais vyrai raginami eksperimentuoti išbandant įvairius, žaismingus kirpimus, kurie atrodytų įdomiai, unikaliai, tačiau kasdien būtų paprasta ir greita sutvarkyti savo plaukus taip, kad atrodytume stilingai.

Kaip sukurti šou plaukuose? Klasiką derinkite su moderniu prieskoniu

Pirmą kartą Lietuvoje viešintis kirpimų virtuozas Boudewijn Jurriaans performanso metu puikiai iliustravo filosofiją, kuria vadovaujasi kiekvieną dieną – kurti šiuolaikiškus kirpimus, kuriuos būtų galima pritaikyti kasdienai, o svarbiausia – lengvai prižiūrėti. Buvusi roko žvaigždė, jau dešimt metų mėgaujasi aistra tapusia veikla – vyriškais kirpimais. Šį kartą scenoje jis parodė tris kirpimo stilius ir drąsiai pabrėžė, kad neturime bijoti atrodyti kitaip.

„Būtent šou metu demonstruotiems pavyzdiniams kirpimams mane įkvėpė Amsterdamo tendencijos ir kelionėse įgauta patirtis. Kirpėjams, stilistams žinomos technikos sujungiamos su žaismingais elementais, įvairiomis formomis, kad būtų išgautas šiuolaikiškas rezultatas“, – sakė B. Jurriaans.

„Visame pasaulyje ir Lietuvoje turime puikių profesionalų, kurie domisi naujienomis, tobulėja, ieško įdomių sprendimų ir žinių apie naujas tendencijas, todėl tęsiame tradiciją edukuoti ir butrti bendruomenę.

Šis renginys organizuojamas jau ketvirtus metus. Mūsų tikslas yra kirpėjams ir plaukų stilistams padaryti šventę bei suteikti naujų žinių, įkvėpimo pasitelkiant šou elementus. Kaskart eksperimentuojame ir ieškome unikalių idėjų, tad renginiai vyko ir traukinių stotyje, ir lofte, šį kartą pasirinkome unikalią lokaciją – kino teatrą – tai, kas tiesiogiai susiję su menu, istorijomis, tradicijomis, juk plaukų stilistika, grožis yra nuolatinė kūryba.

Taip pat pasirūpinome ne tik šou, bet ir pramogų zona meistrams, kad vakaras išties būtų įsimintinas ir kupinas veiksmo. Svečiai turėjo galimybę kurti muziką, įsiamžinti akimirkas foto veidrodyje“, – komentavo „Cascada professional“ rinkodaros specialistė Greta Paliulionytė.

Modernaus renginio nepraleido ir „Simitri“ įkūrėja Simona Lipnė, besidominti vyriškos kosmetikos naujienomis, pristatanti jas savo parduotuvėje. Žinoma moteris džiaugėsi ir pastebėjo, kad vyrai vis daugiau dėmesio skiria savo išvaizdai, tai tampa norma, neatsiejama rutinos dalimi, o meistrų darbas pasitelkiant šou elementus tik įrodo, kad atradus individualiai sau tinkantį kirpimą, tai gali tapti vienu iš svarbiausių stiliaus akcentų.

Su kolegėmis, plaukų specialistėmis į renginį atvykusi grožio namų ir butiko įkūrėja Justina Gafaro puikiai leido laiką bendraudama su plaukų grožio specialistais, kartu su komanda domėjosi naujovėmis ir sakė, kad plaukų priežiūra vyrai domisi vis aktyviau, tai aktualu, nes įprastai daug girdime apie moterų grožio puoselėjimą bei produktus, o vyrams lygiai taip pat svarbu gerai atrodyti ir jaustis, todėl jie skiria daugiau laiko ir dėmesio ne tik stiliui, bet ir kokybiškiems produktams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją