DELFI Stilius šioje vos mėnesiui duris atvėrusioje parduotuvėje lankėsi praėjusį trečiadienį. Didžiulėse sandėlį primenančiose patalpose drabužiai, avalynė ir aksesuarai išdėlioti pagal dydžius – nuo XS iki XL.
Dairytis kainų ant etikečių neverta – prekės suskirstytos pagal kategorijas, pavyzdžiui: paltai ir striukės, švarkai, džemperiai, suknelės, batai, džinsai ir kelnės, rankinės, marškiniai, sijonai, marškinėliai (polo), aksesuarai.
Visų šių prekių kategorijų kainos skiriasi. Pigiausius daiktus – aksesuarus ir marškinėlius – galima įsigyti už 5 eurus. Už paltą daugiausiai sumokėsite 25 eurus.
Šiuo metu „The big sale“ pavadintame išpardavime siūloma įsigyti „United colors of Benetton“, „Miss Sixty“, „Energie“, „Killah“, „Slam“, „Sisley“ prekių ženklų gaminių. Keliais eurais brangiau parduodamos „Silvian Heach“ prekės.
„Šioje srityje nesame naujokai, dirbame jau ketverius metus. Suteikiame Lietuvai galimybę įsigyti geros kokybės žinomų brandų (prekių ženklų – DELFI) drabužių už mažą kainą. Kadangi patys perkame už nedidelę kainą, galime pasiūlyti prekių už prieinamą kainą ir savo pirkėjams“, – kalbėjo mėnesiui duris atvėrusios parduotuvės savininkas, iš Italijos kilęs verslininkas Danielis Monteleone.
Prekės į šią parduotuvę vilkikais atvežtos tiesiai iš Italijos. Parduotuvės savininkas sako, kad čia galima rasti tiek šių metų kolekcijų gaminių, tiek prekių iš ankstesnių sezonų.
Pastebėtina, jog „Sixty Group“ grupei priklausę prekių ženklai „Killah“ ir „Energie“ kadaise buvo parduodami ir Lietuvos rinkoje, glaudėsi po „Aprangos“ grupės sparnu. Nuo šio sezono į prekybą sugrįžo tik „Miss Sixty“ prekės ženklas.
2012 metais bendrovė „Sixty Group“, valdanti aukščiau minėtus prekių ženklus, kone per plauką išvengė bankroto. Garsius prekių ženklus nuo likvidavimo išgelbėjo Kinijos gigantė „Trendy International Group“.
„Miss Sixty“ prekės ženklas išgyveno pokyčius besikeičiant įmonės savininkams, kurį laiką mūsų bendradarbiavimas buvo nutrūkęs. Tačiau ženklas sugrįžo į savo vėžes, buvusią koncepciją“, – kalbėjo „Aprangos“ grupės rinkodaros ir pardavimų vadovė Irma Marcinkienė.
„Galbūt parduotuvėse, kuriose buvo galima įsigyti tokių prekių ženklų kaip „Miss Sixty“, kainos buvo tiesiog per didelės, lietuviai neįpirko“, – svarstė D. Monteleone sutuoktinė Gabrielė Gaižutytė-Monteleone.
Šiemet asortimentas papildytas vaikiškais drabužiais. Dabar čia galima įsigyti moteriškų, vyriškų ir vaikiškų drabužių, avalynės ir aksesuarų, taip pat namų apyvokos priekių.
„Galima už 100 eurų apsipirkti nuo apatinių drabužių iki viršutinių“, – sako G. Gaižutytė ir priduria, kad pirkėjų čia apstu. Esą savaitgaliais, piko metu, visos matavimosi kabinos būna užimtos, o prie kasos stoviniuoja mažiausiai 20 žmonių.
„Mano vyras gyvena Lietuvoje jau penkerius metus. Jis žino, ko reikia lietuviams, stengiasi pasirūpinti rūbais ir moterims, ir vyrams. Vyrai pas mus aukštesni, taigi, turime parvežti didesnių dydžių drabužių. Merginos Lietuvoje – smulkios, todėl siūlome daug XS, S dydžio drabužių. XXXL drabužių gal ir nerasite, bet XS-XL dydžių drabužių čia apstu“, – tikino pašnekovė.
Įdomu tai, kad parduotuvėje apsilankėme trečiadienį, darbo valandoms einant į pabaigą, o štai po dviejų dienų, penktadienį, sužinojome, kad parduotuvė užsidaro savaitei, mat teks pildyti asortimentą. „Viską išsipardavėme“, – rašė parduotuvės atstovai.
Įvaizdžio kūrėja ragina nebijoti senų kolekcijų
Stilistė, tinklaraščio „Stiliaus guru“ įkūrėja Asta Nevedomskytė įsitikinusi, kad baidytis senesnių kolekcijų neverta – svarbiausia išpardavimų metu pirkti bazines garderobo detales, kurios nėra pavaldžios laikui ar vyraujančioms tendencijoms.
„Daugelis prekinių ženklų taiko dideles nuolaidas praėjusių metų kolekcijoms, todėl nenuostabu matyti tokias žemas kainas. Išparduotuvės aktualios visame pasaulyje, kai kuriose šalyse veikia net išparduotuvių miesteliai, kur galima rasti įvairiausių ženklų už prieinamas kainas. Jose gausu kelių metų senumo drabužių kolekcijų“, – sako A. Nevedomskytė.
Anot stilistės, šiais laikais mados ciklas sukasi itin greitai. Kai kurios tendencijos, vos praėjusios, ir vėl sugrįžta į mūsų spintas.
„Šiandien ypač populiaru miksuoti naują drabužį su senu, vieną prekės ženklą su kitu, todėl vykstantys išpardavimai suteikia galimybę atsinaujinti garderobą nenuskausminant piniginės. Savo klientams visuomet rekomenduoju pirkti bazinius garderobo elementus, kurie derės prie daugelio esamų drabužių, turės ilgesnę išliekamąją vertę“, – DELFI Stiliui teigė įvaizdžio kūrėja.
Išpardavimų metu A. Nevedomskytė rekomenduojam įsigyti šiuos aprangos elementus: palaidines, marškinėlius, švarkus, paltus, klasikinio kirpimo kelnes ar džinsus, klasikinius batelius.
Anot stilistės, gundytis mažomis kainomis nevertėtų tuo atveju, kai rūbas turi išskirtinę detalę ar modelį, kuris buvo ypač aktualus praėjusį sezoną, nes jis išduos, jog šis daiktas išėjęs iš mados ir jį bus sunkiau derinti su kitais garderobo elementais.
Stilistas mano, kad yra geresnių alternatyvų nei išparduotuvės
Kiek kitokios nuomonės laikėsi stilistas Joringis Šatas. Pasak jo, visai nebūtina pirkti senų kolekcijų gaminių specializuotose išparduotuvėse, kai kur kas naujesnių prekių per išpardavimą galima įsigyti greitosios mados parduotuvėse.
„Per išpardavimus paprastose parduotuvėse galima pigiai įsigyti naujausių kolekcijų gaminių. O ir ramiai nešiosite, nereiks dvejoti, ar nevilkite padirbinio. Etiketė įvaizdžio nesukurs“, – kalbėjo J. Šatas.
Stilistas siūlo atsikratyti nuomonės, kad stilingas įvaizdis = brangus įvaizdis. Anot J. Šato, reikia tik noro atrodyti išskirtiniau, supratimo apie drabužių derinimą ir vaizduotės.
Paprašytas įvertinti parduotuvės asortimentą, stilistas Joringis Šatas nedaugžodžiavo – drabužių būta įvairių, tad vienareikšmišką nuomonę susidaryti nelengva.
„Drabužių, kaip ir visur, yra įvairių. Vieni jų – klasikiniai garderobo elementai, neišeinantys iš mados, pavyzdžiui, džinsai, marškiniai ar odinės striukės. Tiesa, to paties negalima būtų pasakyti apie daugumą suknelių, kurios atrodo kiek pasenusių, nebemadingų modelių.