Neseniai vaikelio susilaukusi Chiara, kuri didžiąją laiko dalį praleidžia gimtinėje Italijoje bei Los Andžele, per ceremoniją vilkėjo net tris „Dior“ mados namų sukneles.
Chiara, kuri yra aktyvi socialinių tinklų vartotoja, savo vestuvių užkulisiais dalijosi „Instagram“ paskyroje. Ir nors paparacams vargiai pavyko įamžinti tuoktuvių akimirkas, italų mados ikona pasirūpino, kad jos gerbėjai galėtų stebėti kiekvieną tuoktuvių žingsnį.
Netrukus po tuoktuvių, ceremonija buvo pavadinta „italų karališkąja puota“, mat pompastika tikrai priminė svajonių vestuves. Pradedant spindinčiu atrakcionų parku svečiams, baigiant įspūdingais fejerverkais – socialiniame tinkle Chiara sakė atšventusi savo svajonių tuoktuves.
Nuotaka, kaip ir pridera pasaulinio lygio mados tinklaraštininkei, pasirūpino, kad lemtingą dieną parodytų aukščiausią klasę.
Sukneles jai, kaip ir Kembridžo kunigaikštienei Meghan, kūrė „Dior“ kūrybos vadovė Maria Grazia Chiuri. Oficialiai daliai Chiara pasirinko ilgą šleifinę suknelę nėriniuota viršutine dalimi ir tiulio sijonu. Galvą ji papuošė nuometu.
Antroji suknelė – romantiška ilga kūno spalvos suknia ant petnešėlių, kurią Chiara greitai transformavo į trumpą, nusegdama ilgąjį sijoną ir likdama su trumpu tiulio sijonu – tai buvo trečiasis jos įvaizdis. Šios suknelės išskirtinumas – ant suknelės audinio išsiuvinėti Fedez kurtos dainos žodžiai, kurią atlikdamas jis pasipiršo mados tinklaraštininkei.
Rašyti ją išgarsinusį blogą „The Blonde Salad“ Ch. Ferragni pradėjo dar 2009 m. ir per tą laiką ji sukūrė bei išleido prabangios avalynės kolekciją, bendradarbiavo su mados namais „Dior“ ir „Burberry“, o jos veidas keliasdešimt kartų pasirodė ant mados žurnalų viršelių visame pasaulyje.
Jos „Instagram“ profilį seka daugiau nei 14 mln. žmonių. Skaičiuojama, kad per metus ji uždirba daugiau nei 8 mln. JAV dolerių.