Jau spalį prasidėsianti programa leis kūrėjams ar svarstantiems apie savo mados prekės ženklą, geriau suvokti efektyvios komunikacijos principus ir jų taikymą mados versle, rašoma pranešime spaudai.

„Ši programa yra puiki pradžia tiems, kurie nori gauti koncentruotų žinių apie tai, kaip išvystyti mados prekės ženklą nuo pradinės idėjos iki produkto pardavimo fakto, kaip kurti palankų savo prekės ženklo įvaizdį ir didinti jo ekonominę vertę“, – mėnesio trukmės paskaitų ciklą pristato Arnoldas, platesnei auditorijai žinomas kaip projekto „Bomberis“ autorius.

Arnoldas Remeika

Mados komunikacijos kursai, vyksiantys KSU auditorijose Vilniuje, yra subalansuoti kaip pradžiamokslis tiems, kurie jau dirba mados versle ir galbūt patiria konkrečių sunkumų komunikacijos, strategijos ar pardavimų srityje, taip pat tiems, kurie tik planuoja savo karjerą mados pramonėje kaip prekės ženklų vadybininkai.

„Vilnius Fashion Hub“ įkūrėja ir vadovė Laura Vagonė džiaugiasi nuolat augančiu besidominčiųjų mados industrija žmonių skaičiumi ir tokių mokymo programų poreikiu.

„Įkūrus mados mokyklą per trejus metus mūsų paskaitose jau dalyvavo beveik keturi šimtai žmonių, nors esame neformalaus ugdymo organizacija, todėl dabar stipriname savo bazę, pasitelkiame kompetentingus partnerius ir sieksime patenkinti visų besidominčiųjų mados verslu poreikius“, – teigia Laura.

Laura Vagonė

Mados komunikacijos kursai yra pirmasis, bet ne paskutinis L. Vagonės ir A. Remeikos projektas šį sezoną. Apjungę jėgas, mados senbuviai pasiūlys edukacinių renginių ne tik mados verslo pradedantiesiems, bet ir pažengusiems.

Jau lapkričio 22 d. į Vilnių iš Niujorko atskris ir praktinį seminarą Lietuvos dizaineriams ir mados prekės ženklams bei jų komandų nariams surengs žinoma mados specialistė Ina Bartkus. 27-erių metų patirtį mados versle turinčios I. Bartkus darbinėje biografijoje – gamybos vadovės pareigos tokiuose garsiuose JAV mados prekės ženkluose kaip „Public School“ bei „Rag&Bone“.

Arnoldas Remeika ir Laura Vagonė

Arnoldas Remeika – mados projektų iniciatorius, mados apžvalgininkas, analitikas, dėstytojas, daugelio edukacinių projektų mados profesionalams ir mėgėjams autorius. Jo mados komunikacijos agentūra „Bomberis“ išaugo iš to paties pavadinimo mados tinklaraščio. Be bendradarbiavimo su „Vilnius Fashion Hub“, vienas naujausių A. Remeikos projektų – netrukus startuosiantis pažintinių mados renginių ciklas „Suprasti madą“. Plačiau skaitykite ČIA.

Apie „Vilnius Fashion Hub“:

Neformalaus ugdymo mados mokykla „Vilniaus Fashion Hub“ įkurta 2015 m., siūlo kursus tiek mados profesionalams, tiek mėgėjams ar moksleiviams, norintiems pasisemti daugiau žinių ir praktikos iš mados industrijos ekspertų. Mados mokyklos įkūrėja ir vadovė yra Laura Vagonė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)