Renginio idėjinis vedlys džiaugėsi, kad per penkis nuo rudens vykstančius renginius į auditoriją pavyko pritraukti net 250 mados naujokų ir veteranų, kurie paskyrė 17 savo gyvenimo valandų tam, kad pagilintų žinias mados sferoje.
Finalinio renginio metu kalbos sukosi apie ateities madą – kas ją kurs ir kokios inovacijos pasitarnaus šios industrijos labui.
Savo įžvalgomis be A. Remeikos ketvirtadienio vakarą dalijosi kūrybinės studijos „Storyfounders“ įkūrėja, IBM konsultantė Odeta Valiuškytė, stilistė Miglė Kazėnaitė, Mados prekės ženklo „Between Lab“ įkūrėjos Miglė Janušaitė ir Julija Frodina
Kviečiame žvilgtelėti, kokių įvaizdžių pademonstravo Socialinių mokslų kolegijoje apsilankę paskaitų ciklo svečiai: