Drabužių dizaino kūrimo istorija prasidėjo nuo E. Žiemytės studijų metu vystyto pastebėjimo, kad defektas gali būti ne dizaino klaida, o unikalus estetinis sprendimas. Įkvėpta idėjos apie netobulumo grožį, dizainerė pristatė prekių ženklą simbolišku pavadinimu „D.Efect“ ir pradėjo kurti istorijos, meno, architektūros ir savo pačios biografijos įkvėptas kolekcijas. Drabužiuose visuomet galima įžvelgti ne tik tai, kuo gyvena globali mados industrija, bet ir pamatyti subtilias, net kiek nostalgiškas nuorodas į lietuvišką kultūrą, folklorą ar net klimatą.
Dešimtmetį 2019 metais paminėjusio prekių ženklo kolekcijos buvo pristatomos net 19 skirtingų šalių konceptiniuose butikuose, o E. Žiemytės drabužius rinkosi įžymybės bei nuomonės formuotojos abiejose Atlanto pusėse. Nuo 2020 m. dizainerė pristabdė savo veiklą bei atsidavė studijoms Vilniaus dailės akademijoje, kur apgynė magistro darbą apie meninės išraiškos ir komercinės sėkmės konfliktą. Pasak E. Žiemytės, natūralu, kad net ir sėkmingi prekių ženklai išgyvena įvairius etapus, o produktyviems kūrėjams reikalingos pauzės, kurių metu būtina pailsėti nuo intensyvaus mados industrijos ritmo.
Pabaigusi mados dizaino magistro studijas, dizainerė naują drabužių kūrimo veiklos tarpsnį pasitinka su gilesne įžvalga bei ramybe: „Jaučiu, kad šį rudenį apsisuka ratas ir grįžtu prie to, nuo ko viskas ir prasidėjo, kas buvo visa prekių ženklo ašis – tai paltai ir švarkai, šaltojo sezono sunkioji artilerija“.
Kapsulinė klasikinių paltų ir švarkų kolekcija itin koncentruota, joje E. Žiemytė siekė atskleisti skirtingus savo klienčių charakterius. O kartu – ir atrasti naują estetiką, kuri vis dar būtų atpažįstama, bet ir kiek įkvėpta šiuo metu itin aktualaus vintažo. Pasiūti tam, kad būtų nešiojami tikrai ne vieną ar du sezonus, naujausi kūriniai persmelkti sąmoningumu, jiems panaudoti aukštos kokybės neutralių spalvų natūralūs itališki audiniai.
„Įsižiūrėjus į modelius galima pamatyti ovalias formas, mano mėgstamas kiek nesimetriškas, banguotas linijas ir nuolaidžius pečius, bet šalia rikiuojasi ir itin griežti siluetai su aštriomis apykaklėmis ir praplatintais pečiais, kurie primena XX a. penktojo dešimtmečio tendencijas, – pasakoja E. Žiemytė. – Man buvo svarbu, kad šie paltai ir švarkai lengvai įsilietų į mieste gyvenančios ir dizainu besidominčios moters garderobą, bet turėtų ir šį tą savito, net lietuviško“.
Akyliausi mados gerbėjai užuominas į lietuviškumą pastebės ir naujosios kolekcijos fotosesijoje. Fotografės Žymantės Štankelytės nuotraukos kurtos ikoniškose Vilniaus kultūros vietose – prie Nacionalinės dailės galerijos bei Šiuolaikinio meno centro, modelis Laura Kromalcaitė papuošta sporto sirgalių kepurėle su užrašu „Lietuva“, o jos rankose – perlenktas „Lietuvos aido“ laikraštis. Prie fotosesijos įvaizdžio prisidėjo ir vizažistė Alina Vaitkevičiūtė.