– Koloboracijos su kvepalų, su žvakių interjere gamintojais – tai girdime gan dažnai. O kaip atėjo idėja sujungti dizainą su kilimais?

– Kaip meno sritis šiuo metu sparčiai populiarėja rankų darbo „Tufting“ technika atliekami kilimai. Paveikslai iš siūlų skamba nerealiai! Dėl to šis kolabas pasirodė labai „freshy ir shiny“ (gaivus ir spindintis, patrauklus, – liet.), išskirtinis mums. Kartais užtenka išeiti į miestą ir tau pasiūlo daryti kolabą. Taip nutiko ir su „Urban Carpets“ kompanija. Susitikau juos „Minimal Mondays“ renginyje.

Vėliau Artiom parodė savo dėdės butą, kuriame su drauge ir vykdė kilimų gamybą. Viską perkėlėm i studiją ir juuudam maximal Fridays ritmu (maksimaliai judam penktadieniniu ritmu, – liet.)! Tikiu, kad šie kilimai turi labai didelę išliekamą vertę ir tai taps istorija.

– Koks interjeras jūsų pačių siekiamybė? Kas gražu, kas įkvepia?

– Čia labai asmeninis reikalas, kiekvieno skonis skiriasi. Interjeras, manau, atspindi žmogaus charakterį, kažkas panašaus į tai, kaip sakoma, kad šuniukas augdamas supanašėja su žmogumi, kuris jį augina. Man patinka minimalistinis japonų interjeras, ten visi daiktai, atrodo, susikalba, turi sielas. O prancūziškas interjeras turi savo šarmo, eklektikos, pastelinių spalvų, paveikslų, nostalgijos, kvepalų, kurie sklando ore! Sėkmingai įrengėme interjerą „carVertical“ įmonės biurui Paupyje.

– Kokiuose namuose galėtų atsirasti jūsų kurtas kilimas – kokiam klientui jie skirti?

– Labai sunku nuspėti... Mes pasiduodame spontaniškumui. Koks klientas įsigys mūsų kilimą – kiekvieną kartą tai siurprizas. „Egyboy x Urban Carpets collab“ kilimas pilkam loftui suteiks spalvų, o funky interjerui dar daugiau siurrealizmo. Kol kas mūsų kilimai susilaukė labai gero feedbacko (atsiliepimų, – liet.) ir šio projekto ateitis tapo dar įdomesnė.

– O kaip rūbai – ar šį rudenį planuojate kokias naujoves?

– Šiuo metu pristatome naujų marškinėlių liniją labiau socialine tematika, konceptai kaip „OUTFLUENCER“, „DEPRES-OFF“ ir kiti. Turime planų kitų metų sausio mėnesį sukurti naują „Egyboy“ kolekciją, įtraukiant ir kilimų dizainus bei pirmą „Egyboy“ produktą NFT formatu (skaitmeniniu formatu, – red.).

– Kurie marškinėliai ar kitos jūsų prekės yra garsiausios, perkamiausios?

– Iš daugybę konceptų esame sukūrę 10 marškinėlių, kurie yra patapę bestseleriais. Tokių, kaip „Balenceyoga“ marškinėliai, „Boys cry“ marškinėliai, „Time is honey“ marškinėliai ir kiti. „Egyboy“ produktas yra labiau apie žinutę, tai mind fuck (protkrušystė, – liet.) – nusistovėjusiai realybei, tvarkai, parodymas, kad gali būti ir kitaip, savotiškas žaidimas ir naujų ikonų sukūrimas iš naujo, iš mados industrijos ir pačio wowvavyva meno pasaulio. Ryškėja ir kitas bestseleris – kilimai „Jesus FUN“!

– Iš ko jums gimsta idėjos? Gal turite savo kūrybinių ritualų?

– Didelė dalis gimsta iš muzikos arba iš šiuolaikinio pasaulio tendencijų, socialinės medijos, kaip žinia, visa tai labai mus įtakoja. Kartais konceptai gimsta autobuse, kavinėje išgirdus kūl (kietą, – liet.) gabalą, tualete, iš draugų žodžių, galvos vingių. Niekad nežinai, koks debesėlis užplauks!

Pabaigai linkim: Never stop dreaming! You only fail when you stop (niekada nenustok svajoti, tau nepasiseks tik tada, kai liausiesi bandęs, – liet.)!

DO rugs NOT drugs (imkitės kilimų, o ne narkotikų, – liet.)!

Kolekciją galima išvysti Demolofte vykstančioje parodoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją