– Papasakokite trumpai apie save. Kur gimėte, kur augote, kiek jums metų, ką studijavote ir kaip atsiradote mados pasaulyje?

– Esu Viktorija Bugajenko (33 m.), gimiau ir augau Švenčionėliuose. Pagal išsilavinimą esu socialinė pedagogė – bakalauro ir magistro studijas baigiau Kauno technologijos universitete. Tačiau jau nuo mažens buvo akivaizdu, kad mano vieta madoje. Kukliai tyliai kurti pradėjau dar dirbdama socialine pedagoge ir klasės auklėtoja vienoje iš Kauno mokyklų. Mano auklėtiniams pabaigus mokyklą, supratau, kad ir man laikas judėti savo svajonių link. Šiam sprendimui įtakos turėjo mano dėstomas karjeros ugdymas – suvokiau, kad kartoju vaikams siekti savo svajonių darbų, veiklų, tad paklausiau savęs, o ką darai pati?

– Kaip kilo mintis sukurti „Zefyrą“ ir kada tai įvyko?

– Mano kūryba įgijo kūną 2012 metais ir jau visai netrukus supratau, kad man reikia fizinės vietos, savo studijos. Taip palaipsniui ieškodama savęs, savo identiteto, plėtodama tvarios mados idėjas, nors tais laikas Lietuvoje dar net nebuvo eskaluojamas toks terminas, atsiradau ten, kur esu dabar. Supratau, kad „Zefyras“ – tai spalva, išskirtinė faktūra ir asmeninis dėmesys klientui. Mūsų stiprybė – unikalūs sprendimai, tvarios idėjos ir edukacija, kurių dėka sukūrėme keletą sėkmingų ir ilgalaikių tvarios mados produktų. Įkūrėme kūrybines dizaino dirbtuves, kur žmonės iš antrinių žaliavų gamina savo vardinius džemperius. 2017 metais pelnėme pirmą vietą nacionaliniame konkurse „Geras dizainas“ su paltais, kurtais iš atraižų. Ir po tiek metų mes puoselėjame šias praktikas kasdien, netgi „Zoomeris“ – vienas drabužis su begale variantų, kaip dėvėti, o jo spalvota miniatiūra yra po gamybos likusi dalelė, atgimstanti kaip išskirtinis aksesuaras.

– Kaip kilo idėja sukurti „Zoomerį“? Kas tai yra? Kokia tai aprangos detalė ir kaip ji dėvima?

– Kartu su asmeninio prekės ženklo konsultante, ilgamete „Zefyro kliente“, Guoda Sakalauskiene, iškėlėme mintį – kaip patraukliai, įdomiai, dinamiškai atrodyti kompiuterio ekrane per Zoom ir virtualius susitikimus ir kaip praturtinti susitikimą spalvomis, estetika ar įdomia detale. Tad iš minkšto jaukaus trikotažo „Zefyras“ sukūrė palaidinę, kurią keliais mostais galima transformuoti pagal virtualaus susitikimo tikslus ar nuotaikas.

Zoomeris

„Zoomerį“ galima modifikuoti:

  • papuošiant savo mėgstamais akcentais – auskarais, kaklo ar galvos aksesuarais, makiažu;
  • dėvint kartu su permatoma tiulio palaidine, kurią puošia unikali miniatiūra;
  • užsidėti kapišoną su klasikinio rašto raišteliais, suteikiant įvaizdžiui lengvumo pojūtį. Jis nuostabus palydovas klasikiniam švarkui ar paltui;
  • vienspalvius marškinėlius ar lengvą suknelę papuošiant permatoma drabužio dalimi.
Zoomeris

Šis dizaino sprendimas taip pat turi ir socialinę reikšmę – dalis už palaidinę gautų lėšų bus skirtos „Gelbėkit vaikus“ organizacijai.

– Kiek skirtingų modelių sukūrėte?

– Mes sukūrėme vieną modelį, kurį galima modifikuoti pagal virtualaus susitikimo turinį, nuotaiką, reikiamą sudaryti įspūdį.

Taigi, vienas drabužis ir begalė variantų, kaip ir virtualių susitikimų šiandien.

– Ar jungiant dviejų skirtingų spalvų palaidines galima išgauti naujų atspalvių?

– Visada širdis dainuoja, kai mūsų klientai siunčia nuotraukas, kaip jie patys modifikuoja ir atranda naujų variantų. Mūsų klientai visada pasižymėjo išskirtiniu matymu.

– Kiek kainuoja tokia palaidinė?

– Kaina svyruoja nuo 110 eurų iki 150 eurų, priklauso nuo komplektacijos.

– Jūs, kaip mados industrijos specialistė, pasakykite, į ką labiausiai kreipiamas dėmesys bendraujant nuotoliniu būdu per vaizdo skambutį?

– Žinoma, kaip ir gyvojo susitikimo metu, svarbu reprezentatyvi išvaizda, tai lyg pagarbos gestas pašnekovui. Spalva, patogus ir jaukus jausmas gali suteikti energijos ir pasitikėjimo savimi. Taip pat ir pradžiuginti virtualaus susitikimo dalyvius, sulaukti komplimentų, kaip gerai atrodėte. Aplinka, kurioje esate irgi itin svarbi. Mūsų rekomendacija – būkite apšviesti, tegul veidas gauna šviesos, o „Zoomeris“ papuoš ir balčiausią sieną.

Zoomeris

– Kokie pagrindiniai įvaizdžio kriterijai, kad vaizdo skambučio metu atrodytumėme nepriekaištingai?

Asmeninė higiena – tvarkingi, išplauti plaukai, nuosaikus makiažas, taip pat ir Jūsų išskirtinumas bei charakterio identitetas. Taip pat ir tai, kokios spalvos rūbas labiausiai atliepia jūsų asmenybę ar reprezentuoja prekės ženklo filosofiją, asmeninio įvaizdžio stilių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)