„Ne į visas mados savaites nuvykti spėjame kartu su savo prekiniu ženklu „Laura Daili“, bet tuo pačiu metu niekada neleidžiame sau užmigti. Sekame mados kalendorių ir išnaudojame progas savo kūrybą pristatyti visais įmanomais būdais. Todėl ir šį kartą nusprendėme aprengti vieną mados savaitės dalyvę, vykusią stebėti pagrindinių mados pristatymų Londone. Įdomu, kad šį kartą ji ne tinklaraštininkė, o mados rinkodaros ir marketingo specialistė, turinti platų tarptautinį kontaktų tinklą“,– pasakojo Laura Dailidėnienė.
Praeitą savaitę Londono mados savaitėje „Laura Daili“ deriniais pasipuošusi mados komunikacijos ekspertė Kamilė Kaselytė kiekvienais metais vyksta į mados savaites ir pasakoja, kad jaučia pareigą pristatyti Lietuvos dizainerių kūrybą: „Trejus su puse metų praleidau Londone ir žinau, kaip svarbu išsiskirti. Tai dar aktualiau mados savaitėse, kuriose kiekvienas ieško savo vietos po saule, net jeigu ją jau ir turi.“
Laura Dailidėnienė džiaugiasi, kad tai pirma jos kolaboracija ne su tinklaraštininkais ir sako, kad rezultatai – iš tiesų įdomūs: „K.Kaselytę aprengėme kapsulinės kolekcijos vakarine suknele, papuošta prisiūtais stiklo burbulais. Man tai ne tik pavykęs kūrinys, bet ir puikiai mano braižą atspindintis kolekcijos vienetas. Tikiu, kad mada trapi kaip stiklas, bet ir ilgaamžė kaip laikas.“
Pranešime spaudai pabrėžiama, kad per oficialią mados savaitės programą, Lauros Dailidėnienės kūryba susižavėjo ne tik gatvės fotografai (prašydami iš arti fotografuoti stiklo burbuliukais siuvinėtą rūbą), bet ir žymių britų mados namų „Daks“ atstovai. „Sužinoję, kad tai lietuvių dizainerės darbas, mielai mums pasakojo, kad per Olimpines žaidynes, vykusias Londone, susipažino ir su mūsų Prezidente Dalia Grybauskaite. Iš tiesų įdomu, kad mada gali lengvai sujungti žmones.“,– pasakojo Kamilė Kaselytė.