Kas svarbiausia norint gerai išsimiegoti?
Maloni miegamojo aplinka, patogi pagalvė, švelni patalynė. Žinoma, nuo gero miego yra neatskiriami kokybiški, būtent jums tinkantys, miego drabužiai.
Lietuvoje naujas, tačiau užsienio rinkoje jau pripažintas ir gerai žinomas prekės ženklas „Aruelle“ laužo nusistovėjusius stereotipus, kad miego drabužiai negali būti gražūs ir kokybiški. Jaunatviški bei subtilūs miego drabužiai, vos pasirodę rinkoje, sparčiai skinasi kelią į kokybės mylėtojų favoritų gretas, rašoma pranešime spaudai.
Prekės ženklo kūrėjos atsižvelgia į skirtingų moterų norus ir įpročius leidžiant laiką namuose. Todėl du kartus per metus, šaltuoju bei šiltuoju sezonais, gimsta naujos miego drabužių kolekcijos. Asortimente galima rasti visko, skirto miego mylėtojoms ir jaukiam buvimui namuose – nuo pižamų iki šlepečių, chalatų bei kitų aksesuarų.
„Jose slypi ne tik elegancija bei moteriškas paslaptingumas, bet ir žaismingumo elementai“, – savo įžvalgomis miego drabužių pristatyme dalijosi kūrėja Monika Jankovska.
„Aruelle“ – tai žodis, savo skambesiu ir nuotaika tiksliai apibūdinantis prekės ženklo koncepcijos visumą, kuri apjungia savimi pasitikinčios, bet ir trapios bei švelnios moters idėją ir viziją. Pagrindinis komandos įkvėpimo šaltinis visada buvo šiuolaikinė moteris, įkūnijanti drąsos ir švelnumo harmoniją. Šiai moteriai dienos pabaigoje yra tiesiog gera būti savimi ir mėgautis namų jaukumu.
Prekės ženklo idėja gimė šeimoje, kur verslas ir mada buvo neatsiejami visada, o turint virš 20-ies metų patirtį mados versle, jaunosios kartos rankomis buvo apjungta kūryba, žinios bei didžiulis entuziazmas judėti pirmyn. Nuo pat pradžių prekės ženklas startavo su B2B (verslas – verslui pardavimo modelio) koncepcija ir įsitvirtino stipriausiose Europos šalyse: jų butikuose, prekybos centruose bei elektroninės prekybos platformose. Žinios, kaip tai įgyvendinti, atnešė platesnių galimybių tiek kūrybos, tiek gamybos ir technologijų prasme.
Dizainerės sako, jog teikia pirmenybę silueto komfortui, audinio švelnumui bei gaminamo drabužio kokybei. Kūrėjos akcentuoja, jog kurdamos kolekcijas laikosi „true-to-size“ principo, todėl kiekvienas drabužis atitinka standartinę dydžių lentelę.
Be to, prekės ženklas orientuojasi į gamybos „be likučių“ principą. Kolekcijos yra pristatomos anksti – duodant laiko klientams įsivertinti savo galimybes, o gavus užsakymus produktų yra gaminama tiek, kiek jų reikia rinkai. Šis principas padeda sumažinti didžiausias tekstilės pramonės problemas – perprodukciją ir tekstilės likučius.
Rinkdamosis audinius kūrėjos laikosi taisyklės – audinys turi būti minkštas ir malonus kūnui. Nagrinėdamos sudėtį merginos renkasi natūralų bei kvėpuojantį audinį. Jos pabrėžia, kad tai yra pirmojo sluoksnio drabužis, kuris neturi sukelti diskomforto arba kitokių neigiamų reakcijų. Miego drabužis gali būti ir prigludęs, bet tuomet jis turi būti minkštas ir tamprus – dažniausiai su nedidelėmis elastano arba spandekso dalimis sudėtyje.
Artėjant žiemai, vis aktualesni tampa šiltesnio audinio drabužiai. Šaltuoju sezonu rekomenduojama rinktis medvilnę – tiek trikotažą, tiek flanelę. Ši medžiaga yra natūrali, šilta, kvėpuojanti ir, ko gero, universaliausia visomis prasmėmis. Dažnai žmonės jausdami, jog šąla, renkasi pūkuoto poliesterio gaminius.
Tokiu atveju siūloma šią medžiagą dėvėti namų drabužio pavidalu – kaip chalatą arba namų komplektą. Tiems, kieno namai žiemos laikotarpiu yra šilti, rekomenduojama rinktis tekstilinę viskozę. Ši yra itin švelni ir lengva, be to laikoma universalia medžiaga, nes žiemą su ja nešalta, o vasarą ji vėsina.
Jautrios, reaktyvios odos turėtojams rekomenduojama rinktis medvilnę. Prieš įsigyjant miego drabužius pasitikrinti, ar medžiagos tekstūra yra maloni ir nesukelia diskomforto. Tiesa, dar derėtų atkreipti dėmesį į detales, naudojamas produkto dailinimui – siuvinėjimus bei liurekso siūles. Nors siuvinėjimai ir yra daromi taip, kad neerzintų odos ir nekeltų „kandžiojimo“ jausmo, itin jautrios odos savininkai vis tiek gali jausti tokias detales. Gaminiuose naudojamas liureksas yra visiškai tinkamas naudoti net ir metalui alergiškiems žmonėms.
Paklaustos apie naudą organizmui miegant nuogam ir miego drabužių reikalingumą, kūrėjos nesutrinka ir atsako, kad šį požiūrį jos pozityviai palaiko. Tačiau priduria, jog vis dažniau net ir nuogi miegoti pratę žmonės tampa jų klientais. Miego ir namų drabužių koncepcija yra pakankamai artima, o ribos praktiškai išsiliejusios. Būtent todėl dauguma produktų yra sukurti „neprisirišus“ prie miego drabužio koncepcijos. Žmonės ne tik miega, bet ir dėvi miego drabužius namuose. Kartais juos net derina su išeiginiais drabužiais. Tai dizaineres labai džiugina bei suteikia motyvacijos judėti pirmyn bei kurti.