„Džiaugiuosi galėjusi „Riga Fashion Week“ pažinti tiek iš dalyvio, tiek iš žiūrovo pozicijos. Tai mano pirmasis pristatymas Rygos mados savaitėje ir esu nuoširdžiai sužavėta renginio organizacija bei dizaineriui viso renginio metu suteikta pagalba. Nors, prieš vykdama, kiek skeptiškai žiūrėjau į renginio lokaciją, atvykusi ir pamačiusi pristatymams paruoštą erdvę bei podiumą, likau išties maloniai nustebinta ir tikrai patenkinta.
Na, o lyginant mados renginius Lietuvoje ir „Riga Fashion week“, pirmas įspūdis buvo toks, kad nors Ryga nuo Vilniaus nutolusi vos tris šimtus kilometrų, lietuvių ir latvių skonis kardinaliai skiriasi ir žmonės čia ruošdamiesi į mados pristatymus tikrai nepersistengia – latvių influenciariai tikrai atsilieka nuo Lietuvos „fashionistų“. Tiesa, paskutinė Rygos mados savaitės diena šią nuomonę pakeitė 180 laipsnių – finalinę dieną išvydau daugybę tarptautinių svečių ir žurnalistų, kurie sukūrė tokią atmosferą tarsi dalyvautum mados renginyje Londone ar Berlyne“, – įspūdžiais dalijosi R. Rimgailaitė, kurios debiutas Rygos mados savaitėje buvo išties sėkmingas ir palydėtas gausiomis ovacijomis.
Rygoje Rimantė pristatė internetinio savimylos, kitaip tariant, šiuolaikinio graikų mito apie medžiotoją Narcizą atspindžio įkvėptą kolekciją. Čia medžiotojas Narcizas pasirinktas kaip metafora, o jos transliavimo objektu tapo gėlė narcizas, kurio konstrukcija buvo adaptuota drabužiuose. Taip pat narcizo idėja persipynė su dizainerei aktualia tvarumo ir audinių perdirbimo tema.
„Vienu iš pagrindinių aspektų tapo perdirbti kolekcijos audiniai ir tvarumo klausimai. Kolekcijoje pristatyti iš megztų vintažinių pledų pasiūti modeliai, o šie suderinti su klasikiniais audiniais bei plunksnomis, kas drabužiams suteikė vakarinio įvaizdžio efektą. Kolekcijos šou elementu tapo avangardinis kostiumas, kuris irgi yra tvarios mados objektas, pagamintas iš tepamų plaukų vitaminų panaudotų plokštelių. Beje, šis kostiumas sulaukė labai daug įvairių žiūrovų reakcijų, o tai ir buvo mūsų tikslas – atkreipti dėmesį. Apskritai, tai labai džiaugiuosi, kad sutinku vis daugiau žmonių mąstančių tvariai ir atsakingai“.
Kolaboracijos bendraautoriai antrina, kad projektui suvienijo tos pačios vertybės. „Mūsų draugystė su Rimante užsimezgė ruošiantis jos proginių bei vestuvinių drabužių kolekcijos „A Myth About Love And Obsession“ pristatymui. Tuomet kolekcijoje dizainerė ypatingą dėmesį taip pat skyrė tvarumo bei perdirbimo temai, taigi atradome bendrą vertybinį požiūrį – iš tiesų, kad ir ką bekurtume, privalome atrasti savąjį būdą kaip prisidėti prie planetos švaros.
Taigi, kolaboruodami su dizainere, sujungėme jos patirtį, aistrą madai, mūsų tvarumo sprendimus bei bendras vertybes kalbant apie planetos išsaugojimą – taip gimė daugiau nei iš šimto tepamų vitaminų plokštelių sukurtas avangardinis kostiumas“, – kolaboracijos įspūdžiais dalijosi „Ellips“ prekės ženklo marketingo vadovė Agnė Verbickienė.
Apskritai, paklausta, kokios gi emocijos po kolekcijos pristatymo, dizainerė Rimantė Rimgailaitė atvirauja, kad tik pačios geriausios: „Kolekcijos pristatymą ir dizainerį prilyginčiau dainininkui ar artistui bei jo pasirodymui. Išėjęs į „sceną“ nusilenkti labai gerai pajauti žmonių emocijas ir ore tvyrančią nuotaiką. Iš tiesų, buvo labai gera išeiti nusilenkti – žmonių akys švytėjo žiūrint į mane. Tai tikrai maloniai nustebino, nes neturėjau jokio išankstinio nusistatymo – juk beveik niekas manęs Rygoje nežino… Tačiau kitą dieną, pabudus ryte po pristatymo jausmas buvo labai geras, teigiamas žmonių dėmesys privertė pasijusti lyg vakar gimė dar viena žvaigždė“.