Paroda „SCOOP“ – vienas prestižiškiausių tokio tipo renginių Londone. Vykusi jau 18 kartą, paroda suburia gausybę mados kūrėjų, verslo atstovų, tinklaraštininkų, stilistų, žurnalistų. Perspektyviausi vardai čia netrunka būti pastebėti didžiausių mados verslo banginių, kurie šiame renginyje kasmet dairosi naujų perliukų – unikalių prekės ženklų, kuriuos pirmieji pristatytų savo pirkėjams ateinantį sezoną, rašoma pranešime spaudai.

„Tai išties labai aukšto lygio paroda, kurioje dalyvauti gali ne kiekvienas. Tai ne piniginis, o kvietimo klausimas. Būtent todėl buvo nepaprastai malonu turėti galimybę rankinių kolekciją pristatyti būtent čia“ , – įspūdžiais dalinasi prekės ženklo kūrėja I. Jasinskė.

Dizainerė taip pat pabrėžia, kad Londonas vienas inovatyviausių miestų mados industrijoje. „Čia, kaip ir kituose super miestuose, mados pasaulio naujienos pasirodo pirmiausia, todėl tai ypač palankus miestas prekės ženklo startui tarptautinėje rinkoje. Konkurencija didžiulė, tačiau mes žinome savo stiprybes ir išskirtinumą, didžiuojamės lietuviška tapatybe – ji tikrai įdomi pasauliui“, – mintimis dalinasi kūrėja.

Rankines Londone buvo galima apžiūrėti ne tik parodoje „SCOOP“, bet ir ant kasmetinio Londono mados savaitės metu vykstančio „Fashion Scout“ podiumo. Čia vasario 16-sios vakarą prabangus Freemason holas buvo sausakimšas. Stilinga Londono publika nekantriai laukė lietuvės Dovilės Šopytės pristatomo prekės ženklo „shopyte“ ir rankinių „kARTu“ bendro kolekcijos pristatymo.

Subtilūs deriniai, žemės spalvos, lengvos medžiagos ir elegantiški akcentai kuriuos ant podiumo puikiai papildė unikalių siluetų rankinės.

„Ypač malonu bendradarbiauti, kartu garsinti lietuvišką madą. Manau ypatingai atšventėme vasario 16-ąją – atstovaudami Lietuvos vardą už jos ribų. Šiuos žingsnius Londono mados savaitėje žengiant su „shopyte“ jaučiamės tvirtai. Tiek mes, tiek Dovilė turime aiškią viziją, vertybes kuriant tvarią, laikui nepavaldžią madą. Džiaugiamės rekordiniu žiūrovų skaičiumi, esame pamalonintos komplimentais|“ , – pasakoja I. Jasinskė.

Jau 2017 metais pastebėtas mados biblija pasaulyje praminto leidinio „Vogue“, prekės ženklas ant laurų nesnaudžia. 2018 metus rankinių kūrėja mini kaip ypač sėkmingus, atnešusius pripažinimą didžiausiose rinkose Europoje. Rugsėjį jos kolekcija buvo pristatyta ir įvertinta Paryžiaus dizaino savaitės metu, o lapkritį rankinėmis buvo galima grožėtis Šiaurės šalių festivalyje „Les Boreales“ Kano mieste, Prancūzijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)